שיטות לביצוע יישור שיניים

שיטות לביצוע יישור שיניים

היום ניתן למצוא לא מעט שיטות לביצוע יישור שיניים, היות ואנשים רבים מתעניינים בתחום ומעוניינים ליישר את השיניים שלהם. אם בעבר היה מדובר על עניין שולי, הרי שהיום מדובר על צורך חיוני. אין ספק כי רוב האנשים קובעים את הרושם הראשוני שלהם על אדם מסוים תוך דקות ספורות מרגע הפגישה ביניהם. בדרך כלל, מדובר על רושם שמתבסס על רמת ההיגיינה ורמת האסתטיקה של אותו האדם. במידה ומדובר על אדם הסובל משיניים עקומות ומוזנחות, הרושם הראשוני יהיה פחות איכותי, מאשר אדם שנהנה מחיוך של מיליון דולר. הדבר יכול להשפיע על כל תחומי החיים, החל מראיונות עבודה ועד לזוגיות, חיי חברה וכדומה. לכן כל מי שסובל מתופעה של שיניים עקומות, חייב לחשוב ברצינות על האופציה ליישר את השיניים שלו.

שיטות לביצוע יישור שיניים – כל מה שחשוב לדעת בתחום

קודם כל, חשוב להבין כי ישנן שיטות שונות שיכולות ליישר את השיניים של כל מטופל, כפי שיש מגוון שיטות לטיפול השתלת שיניים בהעמסה מיידית, אך החוכמה היא להתאים את השיטה המתאימה ביותר עבורכם. ישנן שיטות שיתאימו למצבים מסוימים אך לא למצבים אחרים, בהתאם לחומרת המצב ולמורכבות היישור. למשל, ניתן ליישר את השיניים באמצעות הגשר הרגיל והמוכר, אשר עושה את העבודה אך אינו מתאים למי שמעוניין לשמור על אסתטיקה בזמן הטיפול. מסיבות אלו בדיוק, אנשים רבים מוותרים לחלוטין על יישור השיניים שלהם, היות והם חוששים מתקופת הטיפול והמראה הלא אסתטי של החיוך שלהם. אך חשוב לדעת כי ניתן היום למצוא בשוק שיטות יישור שיניים מתקדמות יותר, המבוססות על הדמיה תלת ממדית ושימוש בטכנולוגית לייזר מתקדמת. שיטה זו כוללת שימוש בקשתיות פלסטיק שקופות, אשר מזיזות את השיניים בצורה הדרגתית, עד להגעה למיקום הסופי שלהן. שיטה זו מושלמת לכל מי שמעוניין ליהנות מחיוך מושלם גם תוך כדי הטיפול.

הכירו את ד"ר רוכון עתאמנה מומחה השתלת שיניים

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה הקשר בין הפסקת עישון לתזונה?
מעשנים מתמודדים עם חששות פנימיים רבים כשהם חושבים על הפסקת עישון. רוב החששות מופרכים מהר מאוד, זמן...
קרא עוד »
ינו 28, 2016
סובל מאי ספיקת כליות? דע את זכויותיך
אי ספיקת כליות הוא מצב רפואי בו ישנה פגיעה בכליה או בתפקוד שלה. הכליות הן האיבר אשר מסנן נוזלים מהדם,...
קרא עוד »
ספט 17, 2019
אורולוג ילדים
כשאנחנו חושבים על מטופלים אשר הולכים אל אורולוג, בדרך כלל אנחנו נוטים לדמיין בראש מטופלים בני ארבעים...
קרא עוד »
אוג 12, 2018