מרפאה אורולוגית

מרפאה אורולוגית

אורולוגים הם רופאים המתמחים בדרכי המין – הכליות, שלפוחית ​​השתן, בלוטות יותרת הכליה, השופכה ואברי הרבייה הגבריים – ופוריות הגבר. אורולוגים מאומנים גם בטיפול כירורגי ורפואי במחלות הפוגעות באיברים אלה.

מרפאה אורולוגית

הפרעות בערמונית, עלולות לגרום לסימפטום זה אצל גברים, אך הסיבה לכך אצל נשים, היא יותר בשלפוחית ​​השתן, השופכה או הפרעות בכליות. 

במרפאת יורומדיק צוות רופאים המתמחים באורולוגיה מאומנים לטיפול בהפרעות בריאות הפוגעות בדרכי השתן (כולל סרטן שלפוחית ​​השתן, הכליה וערמונית).

סיכון מבוסס מגדרי לשלפוחית ​​השתן ולסרטן אורולוגי אחר

האגודה  האמריקנית לסרטן מדווחת, כי סרטן שלפוחית ​​השתן הוא הסרטן הרביעי בשכיחותו בקרב גברים (ונשים נוטות לחלות בסרטן שלפוחית ​​השתן פי שלושה מגברים). 

עם זאת, סרטן הכליה הוא בין 10 הסוגים הנפוצים ביותר של סרטן בקרב גברים ונשים כאחד. סרטן אורולוגי נוטה יותר להתפתח בקרב מבוגרים בגילאי 50 ומעלה.

בינתיים,  מאמר מחקרי שפורסם בשנת 2019 סיכם קשר בין המצבים האורולוגיים השפירים הבאים לסרטן האורולוגי:

  • מחלת פיירוני
  • קריפטורכיזם
  • היפוספדיאס
  • פוריות גברית
  • הפרעות ערמוניות שפירות וסרטן הערמונית אצל גברים

בעידן החדש של ימינו, במקום ללכת לרופא באופן פיזי, תוכלו לפני כן ליצור אתו קשר ברשת על ידי האתרים הייעודיים לכך ולבדוק מהו סוג הטיפול עליו הרופא ממליץ.

מחקר על טיפול אורולוגי

על פי ממצאי המחקר שפורסמו בכתב העת Journal of Clinical Oncology על ההשפעה ההשוואתית של טיפול באורולוגיה על תמותה מסרטן אורולוגי, נוכחותו של אורולוג באזור גיאוגרפי ספציפי, נקשרה לתמותה נמוכה יותר מסרטן באזור הגיאוגרפי ההוא. 

אורולוגים מטפלים בחולים עם מגוון רחב של הפרעות אורולוגיות, ובזמן הקורונה, אין כמו ליצור קשר עם האורולוג שלכם לטיפול – גם בזמנים לא פשוטים אלה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיניים ביום אחד
האם יש דבר כזה בכלל השתלת שיניים ביום אחד או שזו המצאה של רופאי שיניים כדי להוציא יותר כסף מלקוחות?...
קרא עוד »
פבר 11, 2019
טיפולי קוסמטיקה טבעית – יעילות מוכחת
כיום ישנם טיפולי קוסמטיקה טבעית אשר יהיו בעלי יעילות מוכחת והם מהווים אפיק טיפול מעולה עבור כל אחד...
קרא עוד »
יונ 22, 2021
חיסון משושה – יתרונות וסכנות
אין משהו משמח יותר מאשר להחליט שמאמצים כלב, כי כלבים מביאים איתם שמחה רבה. עם זאת, חשוב להבין שאנחנו,...
קרא עוד »
נוב 11, 2020