היכן תמצאו אבקות חלבון במבצע?

גיינר

אתר טבע בריא הוא אתר למוצרי בריאות מהטבע המציע מגון רחב של מוצרי בריאות, תוספי מזון, פתרונות לבעיות רפואיות למיניהן, מוצרי דיאטה ואבקות חלבון. באתר יש מבצעים מעולים אשר יחסכו לכם ממיטב כספכם.

להלן מספר מבצעים של אבקות חלבון באתר טבע בריא:

PRO Whey

אבקת PRO Whey היא אבקה הנמכרת במחיר מבצע של 309 ש״ח במקום 399 ש״ח. המבצע כולל משלוח חינם. אבקת PRO Whey, מכילה 26 גרם חלבון בכל מנת הגשה, 6.4 גרם של חומצות אמינו מסועפות מסוג BCAA-אשר תורמות ליצירת תהליך סנתוז החלבונים, מסייעות להתאוששות מהירה לאחר אימון ויוצרות בגוף תהליכים בוני שריר. אבקת PRO Whey, אינה מכילה שומן טרנס, מונעת מצב של אימון יתר ונספגת בקלות ובמהירות בגוף. אבקת PRO Whey מגיעה במגוון טעמים עשירים. כמו כן הרוכשים את אבקת PRO Whey, יהנו ממתנה לבחירה או ממבצע זוגות במחיר מצחיק של 588 ש״ח במקום 798 ש״ח, לשתי אריזות.

לרשימת אבקות חלבון – ליחצו כאן

DYMATIZE ISO 100

אבקת חלבון DYMATIZE ISO 100 של חברת דימטייז נחשבת למוצר הדגל של החברה וממוקמת במקום הראשון בכמות המכירות לשנת 2014. אבקת DYMATIZE ISO 100, נמכרת במחיר מבצע של 478 ש״ח במקום 545 ש״ח. האבקה מכילה 25 גרם חלבון למנת הגשה, אינה מכילה לקטוז, שומנים, כולסטרול או גלוטן, היא דלה בפחמימות, מכילה אנזימי עיכול לספיגה מעולה. בנוסף הרוכשים את האבקה במחיר מבצע ייהנו ממארז מתנות שוות במיוחד לאימון מושלם הכוללת: חטיף חלבון, שייקר מקצועי, סוכר ענבים ושליח עד הבית. האוספים באיסוף עצמי יזוכו בהנחה נוספת של 5%.

Super Effect

אבקת חלבון Super Effect נמכרת באתר טבע בריא במחיר מבצע חסר תקדים. במקום 419 ש״ח רק ב-299 ש״ח. אבקת Super Effect, מיוצרת תחת תנאי מאבדה סופר קפדניים עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר שקיימים בשוק אבקות החלבון. כל מנת הגשה של אבקת Super Effect מכילה כמות חלבון גבוהה של 25 גרם, גלוטמין וחומצות אמינו מסועפות. אבקת Super Effect אינה מכילה חומרים שאינם טבעיים. הרוכשים את האבקה במחיר מבצע יקבלו במתנה סוכר ענבים, חטיף חלבון איכותי וטעים ושייקר מקצועי והכל בחינם. בנוסף האבקה מגיע עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום. האוספים באיסוף עצמי יזוכו ב-5% הנחה נוספים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיפת הקסם: חמש תובנות חיוניות לגבי טיפולים אסתטיים לא ניתוחיים
בשנים האחרונות, טיפולים אסתטיים שאינם ניתוחיים חוו עלייה בפופולריות, הודות לפוטנציאל שלהם להצעיר...
קרא עוד »
יול 29, 2023
הסוד של דפים למניעת הריון
זה מדהים לראות כיצד העולם שלנו הפך להיות כה מתקדם. לא רק מבחינה טכנולוגית, אלא מבחינת האמצעים שבהם...
קרא עוד »
יונ 10, 2021
טיפולי קוסמטיקה טבעית – יעילות מוכחת
כיום ישנם טיפולי קוסמטיקה טבעית אשר יהיו בעלי יעילות מוכחת והם מהווים אפיק טיפול מעולה עבור כל אחד...
קרא עוד »
יונ 22, 2021