5 טיפים לבחירת חזיית הנקה

חזיית הנקה

אם בחרת להניק את ילדך, את בוודאי מודעת ליתרונות הטמונים בהנקה, כגון: תזונה מאוזנת יותר עבור התינוק, חיזוק המערכת החיסונית של הרך הנולד, כמו גם שחלב אם תורם להתפתחות תקינה של התינוק ומחבר בין האם ליילוד. להניק זה דבר טוב אך לא תמיד פשוט, בעוד שבין ההתמודדויות שבתהליך, ניתן למנות התאמת חזיית הנקה.

חזיית מסוג זה אמורה לאפשר לך תמיכה אך גם להיות פונקציונאלית בעת הצורך להאכיל במהירות ובקלות את תינוקך. אז כיצד תבחרי חזיית הנקה? הנה 5 טיפים לבחירה נכונה:

מבנה החזייה – חשוב לבחור חזייה בעלת מבנה ייעודי שמתאים לגופך, ראי כאן מותגי חזיות. לאחר הלידה הצלעות מתרחב כמו גם היקף החזה. לכן חשוב שהחזייה תתאים למידותייך ולמבנה הגוף ותאפשר פתח הנקה שנפתח בקלות ומאפשר החזרתו בצורה נוחה ופשוטה.

תמיכה – הסיבה המרכזים לבחירת חזייה, בין אם מדובר בכזאת שנודעה עבור הקנה לבין אם מדובר בחזייה רגילה, היא מתן תמיכה לחזה. לכן חשוב לבחור חזייה שתומכת בחזה ועושה זאת ללא גרימת כאב או אי נוחות. חזייה טובה מאפשרת תמיכה ללא ברזלים המצויים בחזיות רגילות, אך בד בבד קבלת מבנה חזייה מעוצב ויפה.

גמישות – וודאי כי את בוחרת חזייה שיש בה מן הגמישות. בחירה שתקנה גמישות ופונקציונליות בעת השימוש, תשמש אותך בכל מקום ובכל זמן. וודאי כי החזייה תוכל להתאים לך גם בעת התרחבות וגם בחזרה לנתונייך הטבעיים.

עיצוב – כן, גם חזיית הנקה עליה להיות יפה וזאת למען ההרגשה האישית שלך בלבד. לאחר לידה ובזמן הנקה אנו רוצות להתבונן במראה ולראות מולנו אישה יפה ומטופחת, גם אם לא תמיד אנו מוצאות את הזמן להשקיע במראה החיצוני. לכן  חזייה יפה היא משהו שכיף ללבוש.

מחיר ובחירת מותג – כאשר את בוחרת חזייה, הקפידי לבחור באתר את לבני נשים מותג טוב שמקנה לך איכות. חזייה איכותית לא תתבלה בשנים הראשונות ותוכל להחזיק מעמד לאורך שימושים רבים ואף עד הפעם הבאה שתרצי להניק. לכן יש תמיד לבחור במותג איכותי.

בדרך כלל בכל הנוגע לפירטי לבוש, יש תמיד לבצע השוואת מחירים ולמצוא פריטים איכותיים במחיר נוח. עם זאת, בנוגע לחזייה מסוג זה, כדאי לא להתפשר על מחיר ולבחור מותג איכותי שילווה אותך לאורך זמן. בכך תוכלי ליהנות ממוצר טוב, נכון וגמיש.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רופא או אחות: ניתוח השוואתי
תחום הרפואה מציע קריירות מתגמלות רבות, שתיים מהן משמעותיות במיוחד: רופא (MD) ואחות מוסמכת (RN). שניהם...
קרא עוד »
יול 17, 2023
כיצד סייעתי להוריי להתגבר על מחלת האגרנות
"הורי סבלו ממחלת האגרנות מאז שאני זוכר את עצמי", מספר לנו ליאור (שם בדוי) בחור צעיר לאחר שירות צבאי בחיל...
קרא עוד »
יול 19, 2017
ויאגרה – משפיע מהר ואפקטיבי לאורך זמן
יש מקרים רבים שבהם גברים לא מרוצים מחיי המין שלהם רק בשל העובדה שהם לא מצליחים להגיע לזקפה מספקת. דעו...
קרא עוד »
אוג 01, 2021