טיפול בהפרעות שינה – הכיצד?

אחת ההפרעות הקשות ביותר שאנשים נאלצים להתמודד איתן, באופן סדיר, היא הפרעת שינה. על פניו, יש מי שיטען שמדובר בהפרעה קלה ופשוטה שאיננה אמורה להשפיע על המהלך הסדיר של החיים. אך זה לא מדויק כפי שאנחנו נוכל לראות מיד.

הפרעות שינה יכולות להפריע לאנשים לא רק מעצם זה שהם אינם יכולים לישון בצורה סדירה, אלא שיש לכך השפעות על כל סדר היום. זה יכול להפריע בתפקוד היומיומי, בין אם זה בעבודה, לימודים, משפחה, קשרים חברתיים ועוד. הפרעות כאלה יכולות להקשות לחשוב, יכולות להקשות על נהיגה סדירה, הן יכולות להקשות בכל מה שקשור לפעולות קטנות וגדולות ועוד.

צריך לומר כאן עוד הפרעות שינה הן לא תופעה שבהכרח נעלמות עם הזמן, בשביל להתמודד איתן יש לעבור טיפול מקיף ויסודי עם אנשי מקצוע איכותיים. הטיפול צריך להיות מותאם בהתאם לבעיה, כל אחד מקבל טיפול שמתאים לו באופן ספציפי. בין אם זה על פי הזמן, הבעיה, מבנה אישיות וכן על פי תנאי סביבתיים ואחרים שיכולים להשפיע עליו.

כיצד מבצעים טיפול שכזה? ראשית, מבצעים בדיקת שינה, בין אם במעבדה ובין אם בבית. בוחנים כיצד מתבצעת השינה ומה בדיוק מפריע. שנית, עוברים ראיון אישי על מנת לבחון מה בדיוק מרגישים במהלך השינה וסביבתה, מה מרגישים במהלך היום. שלישית, בוחנים אילו מכשירים וכלים יכולים לעזור, כן המטרה היא לבצע ניסוי וטעייה עד שמוצאים את האמצעים שיכולים לעזור בצורה הטובה ביותר לטיפול בבעיה.

חשוב להדגיש, טיפול בהפרעות שינה, הוא לא דבר מורכב, לא מדובר כאן במשהו שנמשך שנים, בעזרת טיפול אינטנסיבי וטוב של צוות DAN CPAP אפשר להתמודד עם הבעיה בהקדם, בצורה שקולה ונכונה. החוכמה היא גם לדעת לבחור את המטפלים הנכונים וגם לדעת לבחור את הטיפול המתאים. חשוב כמובן להתמיד בו.

יש לציין, שהטיפול יכול להשתנות בהתאם לצורך, יש לקחת בחשבון נתונים שנכנסים ומשתנים שיכולים לשנות את כל התהליך וההתייחסות אליו. רק בצורה כזו ניתן להגיע לתוצאות אמיתיות ואיכותיות לאורך זמן, ובצורה כזו שתשפיע באופן חיובי.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בעצירות
יש אנשים אשר סובלים כל החיים שלהם מעצירות. העצירות הכרונית מלווה אותם כל השנים עד שכמעט נדמה להם שכך...
קרא עוד »
יול 21, 2019
בדיקה לבלוטת התריס
בלוטת התריס מצויה בבסיס הצוואר של כל אדם, ממש מתחת לפיקת הגרון. אנשים רבים מכירים את הבלוטה גם בשם...
קרא עוד »
ינו 28, 2020
האם אבקת קולגן באמת יעילה?
החלום של כל אחד מאיתנו הוא להרגיש ולהיראות צעיר מגילו האמיתי. זו הסיבה שאנחנו בוחרים להשתמש לא פעם...
קרא עוד »
פבר 06, 2020