באילו מקרים כדאי לצרוך פרוביוטיקה

אמבט עיסוי ד"ר גב

מה זה פרוביוטיקה? ומתי כדאי לצרוך את זה? אם אתם רוצים לשפר את איכות החיים שלכם, חשוב שתדעו קצת יותר על חיידקים טובים שמסייעים לגוף במגוון מקרים!

אבל לפני הכל- מה זה בכלל פרוביוטיקה?

פרוביוטיקה היא תוסף תזונה שמכיל חיידקים ידידותיים שיש לנו בגוף, היא תוסף תזונה אשר ממריץ את התפתחות החיידקים הידידותיים וזאת למען איזון הגוף ומיגור החיידקים המזיקים שנמצאים בעיקר במעיים ובחלל הפה.

פרביוטיקה היא כפסולה שצורכים רבים כדי לשפר את איכות החיים כמו גם שכיום ישנם אף יוגורטים המכילים את החיידקים הידידותיים, כמו למשל חיידק אלקזאי המשפר את בריאות המעיים ותורם רבות למערכות החיסונית.

אבל באילו מקרים כדאי לצרוך פרוביוטיקה?

כיום ישנם שלל מקרים בהם צריכה של קפסולות המכילות פרוביוטיקה אשר תסייע לבריאות הגוף, כמו למשל:

במקרים של הנפיחות בבטן – במידה ואתם סובלים בנפיחות בטנית כדאי לצרוך פרוביוטיקה שתקל על פעילות המעיים, תסייע לזרז את חילוף החומרים תוך שהיא מכילה חיידקים טובים שמשפרים את  פעילות העיכול ובכך מסייעים להורדת נפיחות בבטן.

שיפור המערכת החיסונית – אם אתם נוטים לסבול מאלרגיות, צינון ושפעת, מומלץ לצרוך פרוביוטיקה שתוכלו לסייע לכם עד מאד לשפר ולחזק את הפעולות של המערכת החיסונית.

הקלה בעצירות – גם מי שסובל מעצירות על בסיס קבוע יוכל לצרוך פרוביטיקה על מנת לשפר את המצב. כאשר צורכים יוגורט פרוביוטי, אפשר לסייע לפעילות מעיים תקינה ובכך ליהנות מאיכות חיים טובה יותר.

כאבי ראש – יש הטוענים כי צריכה של פרוביוטיקה יכולה לסייע גם להפחית כאבי ראש וזאת משום שהיא עובדת על שחרור תהליכים בקיבה שבמידה והיא לא מקבלת את התוספים הנחוצים לה, היא יכולה להשפיע ולגרום לכאבי ראש.

לסיכום, תוספי תזונה המכילים פרוביוטיקה הינם כאלה שמשפרים את הבריאות והופכים את הגוף לחזק, חיוני ובריא יותר, ולכן בין אם אתם מעוניינים להפחית אי נוחות במעיים, לזרז תהליכי חילוף חומרים או להגן על הגוף מפני מחלות – צרכו כבר עכשיו תוספי תוזנה טבעיים המכילים חיידקים טובים וזאת למען בריאות הגוף.

למידע נוסף על פרוביוטיקה BTEVA.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
העלמת קמטים
העלמת קמטים - הטריק הוא למצוא את השיטה המתאימה לכם לא הרבה אנשים שמוצאים חן בהזדקנות הטבעית אשר מוצאת...
קרא עוד »
מרץ 05, 2017
האם יש קשר בין ספירולינה וכאבי ראש?
אחוז גבוה מהאוכלוסיה חווה סוג כזה או אחר של כאב ראש לפחות פעם בכמה חודשים. יש אנשים שצריכים להתמודד עם...
קרא עוד »
יונ 25, 2015
נטורופתיה ורפואה טבעית: תובנות שסקרנית לגביהן
בעידן בו תודעת הבריאות בשיאה, הנטורופתיה והרפואה הטבעית מתגלים כשחקנים משמעותיים. הגישות הללו...
קרא עוד »
דצמ 12, 2023