אורולוג ילדים

אורולוג ילדים

כשאנחנו חושבים על מטופלים אשר הולכים אל אורולוג, בדרך כלל אנחנו נוטים לדמיין בראש מטופלים בני ארבעים ומעלה שנדרשים ללכת אליו, אז מתחילות הבעיות בדרכי השתן, אז זה מתחיל להשפיע, בין אם על שגרת היום ובין אם על היכולת לישון שינה סדירה.

ובכן, לא רק מבוגרים כידוע מתמודדים עם בעיות שדורשות ביקור וטיפולים אצל אורולוג, גם ילדים ולכן אנחנו יכולים לראות רופאים בתחום אשר מתמחים בשכבות גיל הרבה יותר צעירות. אורולוג ילדים.

לא מעט ילדים מוצאים את עצמם בשלבים מסוימים בהתפתחות שלהם, כתוצאה מסיבות שונות, מתמודדים עם בעיות בדרכי השתן, זיהומים, דלקות, ותופעות הרבה יותר קשות שמשפיעות גם על מערכות אחרות בגוף, כמו למשל הכליות. אחת התופעות המוכרות ביותר איתן מתמודדים הורים וילדים, היא הרטבת לילה, וזה הרבה פעמים עניין שדורש בדיקה של אורולוג. לא מדובר רק על מקרים שתינוקות וילדים מתקשים להתאפק אחרי שנגמלו מחיתול, אלא בשלבים מאוחרים יותר, כאשר מדובר על קושי להתאפק עד שקמים והולכים לשירותים.

כיצד מגיעים אל אורולוג ילדים? האמת היא שזה לא כזו בעיה, ברגע שחשים שקיימת בעיה, שיש תופעה לא טבעית שדורשת אבחון רפואי, יש לפנות אל רופא משפחה והוא ידאג כבר לתת הפנייה לאורולוג.

אורולוג ילדים יבצע סקירה גם באמצעות שאלות שונות, גם באמצעות בדיקה של המערכת פיזית וגם דרך צילומים מסוגים שונים. לאחר מכן הוא יחליט האם נדרשת התערבות כירורגית, קרי ניתוח, או שמא יש לקחת כדורים מסוימים שיעזרו בפתרון הבעיה. ייתכן מאוד שהרופא ימליץ לחכות עם טיפול בבעיה עד אשר הילד יתבגר, שכן ייתכן והבעיה תיפתר מעצמה.

חשוב לומר, אם ההורים חשים שיש לילד בעיה, עליהם לקחת אותם במיידי לרופא ולא לחכות. לעיתים קרובות בעיה במערכת השתן יכולה להיות קריטית, היא יכולה להשפיע על הכליות ועל מערכות אחרות בגוף, שלא נדבר על זה שבעיה כזו עלולה להציק לילד במצבים שונים ולעורר אי נוחות חברתית, אישית וסביבתית. מומלץ להימנע מכך דרך טיפול מהיר, מבוקר ומקצועי בבעיה, כמה שיותר מהר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רופא עיניים
בתחום טיפול העיניים, רופאי עיניים עומדים בחזית, חמושים במומחיות ובידע לשמור על חוש הראייה היקר שלנו....
קרא עוד »
יול 11, 2023
מכשיר להסרת שיער לצמיתות
אם עד היום חלמתם על הסרת שיער לצמיתות, בוודאי תשמחו לשמוע שיש מכשיר חדשני שמציע לכם הסרת שיער לצמיתות....
קרא עוד »
אוג 28, 2014
איך השיער מצביע על המצב הבריאותי שלכם?
השיער אשר נמצא וגדל על הקרקפת שלנו, הוא ה"כתר" אשר מעטר את ראשינו. שיער בריא ויפה: מספק דרך להראות...
קרא עוד »
אוק 23, 2019