היתרונות של אוכל אורגני

כיום, ניתן למצוא בקלות יתרה מסעדות אשר מגישות אוכל אורגני שבנוי על טהרת הבריאות ועל הרצון לחזור אל המקורות. במהלך השנים עם ההתפתחות הטכנולוגית, נעשו פיתוחים בכדי לגרום לתעשייה לצמוח, אך נראה כי זה נעשה על חשבון הבריאות שלנו. תעשיית החקלאות אכן צומחת, באמצעות ריסוס התבואה בחומרי הדברה והחדרה של הורמונים וחומרים מזרזי התפתחות, אשר יחד עם ירק או פרי יפה למראה, הם יוצרים גם מוטציה מלאה בחומרים המזיקים לבריאות. כידוע לכול, פירות וירקות הם הבסיס לאוכל הבריא שאנחנו צורכים, אך כאשר האוכל הזה הוא לא אוכל אורגני, מימד הבריאות מתבטל באופן אוטומטי. בכדי לקבל את הויטמינים הנמצאים בתוך הפירות והירקות, עלינו לאכול אותם ישירות מהאדמה, בתנאי שלא נעשתה שום פעולה שכללה חומרים רעילים.

טעם אחר

אין ספק כי ההורמונים מייפים את הפרי והירק וגורמים לו להיות הרבה יותר נחשק, חומרי ההדברה השונים מסלקים מהם את המזיקים ומשאירים אותם שלמים ויפים, אך חשוב להבין כי יש טעם מאוד שונה לפרי או ירק אורגני, אשר למעשה קטן יותר ופחות יפה, אך מתוק וטעים יותר מבפנים. ההורמונים מנפחים את הפירות והירקות וכל מה שנותר בפנים הם מים ריקים, שמדללים את טעמו הטעים של הפרי או הירק. מלבד הנזק שנגרם לגוף שלנו לאחר אכילה של אוכל מרוסס, גם האדמה סופגת מפגעים וכתוצאה מכך הופכת להיות פחות פורייה בעתיד. הסביבה מזדהמת וכן בעלי החיים שנמצאים באותה סביבה, האוכלים מהעשבים וניזונים מאותה אדמה.

לאכול בריא

אומנם כרגע אינכם מצליחים לראות את היתרון שיש באכילה של אוכל אורגני, אך בעתיד תוכלו להבין זאת טוב יותר. חומרי ההדברה מצטברים בגוף ועלולים לגרום לנזקים רבים, שאומנם לא נראים לעין באופן מיידי, אך משבשים לאט לאט את המערכות בגוף. כיום אומנם אוכל אורגני ייראה לכם כמצרך יקר, אך הוא הרבה יותר זול מצריכה של תרופות שאינן נמצאות בסל הבריאות. חשוב להקפיד על אוכל אורגני, במיוחד עבור ילדים אשר רגישים יותר ולשמור עליהם מכל אותם חומרים מסוכנים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חזייה רפואית לאחר ניתוח הקטנת חזה
כאבי גב כתוצאה מחזה גדול הם אחד הגורמים השכיחים לכאבים בגוף האדם. זה יכול להשפיע על אנשים בכל גיל...
קרא עוד »
יונ 12, 2022
ויטמין B12 ולמה הוא חשוב
כידוע, כל אדם צריך לצרוך מספר ויטמינים על מנת לחזק את המערכת החיסונית שלו, לשמור על גוף בריא וחזק, וכן...
קרא עוד »
מרץ 18, 2016
טיפולים אסתטיים לאיזור הצוואר והפנים – לבחור את הצוות הנכון
לא מעט גברים ונשים, בוחרים לעבור טיפולים אסתטיים באזור הצוואר והפנים. זה דבר ידוע, בפרט כאשר מדובר...
קרא עוד »
פבר 21, 2021