ירקות אורגנים

הצרכן הישראלי מתחיל להבין את ההשלכות של אכילת מוצרים לא אורגניים ונזהר מהסכנות העורבות לו ולילדים שלו, לכן נראה בזמן האחרון כי יותר ישראלים פחות סקפטיים ויותר מאמינים במוצרים אורגניים בניהם ירקות אורגנים, פירות אורגנים ושאר מוצרי המכולת השימושיים בכל מטבח. גידול חקלאי לא אורגני ורכישתו לא רק מזיקים באופן ספציפי לרוכש, אלא לסביבה ומונעים ממנה להיות אקולוגית, טבעית ובריאה.

ככל שהחקלאות הקונבנציונאלית תעשה שימוש בחומרי הדברה, כך גם עם השנים היא תאבד את טיב האדמה וגם אם נרצה או לא נרצה, נאלץ לצרוך מזון עם רעלים. אין ספק כי שיטת הגידול של פעם היא הטובה ביותר, בעזרתה החקלאי עושה שימוש בזרעים איכותיים שלא עברו תהליך של הנדסה גנטית וכתוצאה מכך הוא משמר את הפוריות של הקרקע ומאפשר לה להיות פורייה לאורך כל השנים באותה מידה.

שרשרת החיים

מאחר שהטבע בנוי כמו שרשרת, לא רק אנחנו ניזונים מהטבע, אלא גם בעלי החיים ובסופו של דבר אנחנו גם אלו שצורכים את בעלי החיים בתור מזון. במידה ובעלי החיים יצרכו מזון מהונדס מלא ברעלים ובהורמונים, אותם רעלים יגיעו לגוף שלנו. בכדי לעצור את אותה שרשרת מלהיפגע באופן שלא יהיה אפשר לחזור לאחור, חשוב לעשות מאמצים בכדי שהחקלאות האורגנית תשלוט ותהיה הפופולארית ביותר. בכדי למנוע ממזיקים לחדור אל התבואה יש שיטות רבות ומגוונות, שאומנם עולות יותר אך משתלמות לטווח הארוך עבור הבריאות שלנו ועבור הבריאות של האדמה.

ירקות אורגניים=בריאות

השיטה החדשה בה ניתן להזמין ירקות אורגנים ישירות לבית מאוד יעילה ומקלה על הלקוח, בנסיעה רחוקה, בזבוז זמן וזיהום הסביבה בשימוש במספר כלי רכב. ככל שהלקוח ירצה יותר לטובתו, כך הוא יבין כי ירקות אורגנים זה הצעד הראשון לקראת אורח חיים תקין. אומנם מדובר בתהליך שיכול להתארך בשינוי למזון אורגני, אך כל עוד עושים זאת בהדרגה, ניתן ליהנות מהתהליך ולהודות על כך שעשיתם את הצעד. צעד שחשוב גם לכם וגם לילדים שלכם, שיגדלו בסביבה אורגנית , ללא חומרים מזיקים ומזהמים שירעילו אותם בעודם צורכים מזון בריא כמו ירקות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיקולים מרכזיים לפני אימוץ מתכונים בריאים
ככל שאנשים מעדיפים יותר ויותר בריאות ואיכות חיים, לא ניתן להפריז במשמעות של שילוב מזון מזין בארוחות...
קרא עוד »
פבר 12, 2024
טיפול רגשי קבוצתי – איך זה עובד?
רבים הילדים בגילאים שונים שזקוקים לטיפול בשיפור המיומנויות החברתיות שלהם. ילדים אלה הינם ילדים...
קרא עוד »
מאי 18, 2017
כל מה שצריך לדעת על לימודי יוגה
לכל מי שחי בעידן המודרני יש צורך לעיתים להתנתק מהכול ולהתחבר לעצמו, ולכן זה לא מפתיע שעוד ועוד אנשים...
קרא עוד »
אוג 19, 2014