מתיחת פנים עם חוטים

אחד מהפתרונות האסתטיים למי שאינה מעוניינת לעבור ניתוח פנים, טיפול חדשני שיקנה מראה צעיר , גמיש ומתוח של עור הפנים, הינו באמצעות מתיחת פנים עם חוטים. מדובר על הרדמה מקומית של אזורים שונים בעור הפנים והחדרת חוטים ניתן למצוא מקומות פופולאריים יותר בעור הפנים כמו: עיצוב קו הלסת, ולחי תחתונה נשים מעל לגיל 40, כאשר נראה בעורן כי כבר מתחילים קמטים, תוכלנה לבצע את טיפול מתיחת הפנים שנעשה ללא ניתוח.

יש לדעת, כי הירידה בגמישות העור, מתחילה בגילאי ה-40, מי שמעוניינת לשמר את עורה, כדאי כי תתחיל את השימור והטיפול בעור הפנים ללא ניתוח, כבר ברגע שהקמטים נראים. יש לדעת כי ישנם טיפולים שונים שלוקחים עד חצי שעה שהאפקט שלהם על מתיחת עור הפנים הוא מרשים וחלק מהטיפולים הללו, מחזיקים מעמד לשנים.

בדיקה מקדימה של רופא לפני טיפול של מתיחת פנים עם חוטים

יש לפגוש את הרופא שיבצע את הטיפול, כך שיוכל לבחון את עור הפנים של כל אישה שמעוניינת לבצע מתיחת פנים עם חוטים. הרופא יודע היכן להחדיר את החוטים, הוא ינסה למצוא את הקמטים הבולטים ויידע את המטופלת היכן ומה הוא יבצע לשיפור מראה עור הפנים. לפעמים עור שהוא מקומט מאוד, ניתן לבצע ב שילוב של מתיחת הפנים בעזרת חוטים וכן מילוי ע בוטוקס, למראה של נפח בעור הפנים.

החוטים שבאמצעותם מבצעים את מתיחת עור הפנים מורכבים מחומר נספג שהוא חומצה פולי – לקטית. ביצוע הטיפול מתחיל כאשר הרופא יחדיר חוטים על פי מידות כך שהמדידה וההכנה לכל הטיפול נעשית כבר בשלב של הפגישה עם הרופא ולפני ההכנה לטיפול.

כל חוט מחובר למחט ישרה בכל צד שבאמצעותה, יוחדר מתחת לעור. לאחר טיפול שנעשה אגב תחת הרדמה מקומית. יש להישמע להוראות הרופא לאחר ההחלמה מהטיפול. חל איסור לשפשף את אזור הפנים, למרות שהוא עשוי לגרד. את חפיפת השיער, יש לדחות לפחות לשלושה ימים לאחר הטיפול.

לכמה זמן מחזיק טיפול תיחת הפנים עם חוטים?

טיפול של מתיחת פנים עם חוטים, עשוי להחזיק מעמד עד לשנה. לאחר שנה, ניתן יהיה לשקול החדרה של חוטים נוספים על פי הצורך. ההחלמה המוחלטת עד שנשארים ללא סימנים, יכולה לארוך שבועיים. גם אדמומיות או שטפי דם קטנים, ניתן יהיה לראות, תחושה של נפיחות או חוסר נעימות, אבל התחושות הללו נעלמות. הרופא יחדיר חוטים על פי מידות כך שהמדידה וההכנה לכל הטיפול נעשית כבר בשלב של הפגישה לתכנון האסתטי עם הרופא ולפני ההכנה לטיפול.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיקום וחזרה לאימונים לאחר קרע לברום בכתף?
עבודה על טווח התנועה וטיפולי פיזיותרפיה ממושכים מהווים חלק אינטגרלי מתהליך שיקום וחזרה לאימון לאחר...
קרא עוד »
מרץ 21, 2021
שוש מעוז אריה – מאמנת לקשב וריכוז
אין ספק כי בשנים האחרונות עלתה המודעות לתופעה של הפרעות קשב וריכוז. לא מעט ילדים ומבוגרים מאובחנים עם...
קרא עוד »
מרץ 10, 2020
שיקום הפה בתותבות
במצבים שונים של השיניים, בעיקר בגילאים מאוחרים ומבוגרים יותר, יש את הצורך בלהוריד כמה וכמה שיניים אשר...
קרא עוד »
פבר 24, 2016