מאמן כושר אישי – הדרך המהירה להיכנס לכושר

מאמן כושר אישי

כמה פעמים אמרתם לעצמכם, זהו, עכשיו אנחנו נכנסים לכושר, עכשיו אנחנו מתחילים לעשות פעילות גופנית, קניתם בגדי ספורט, נרשמתם למכון כושר שכונתי, הלכתם פעם-פעמיים וזהו, כאן זה נגמר?

אתם לא היחידים. לא מעט ישראלים ובכלל אנשים בעולם, מבטיחים לעצמם להיכנס לכושר ולעבוד קשה על הגוף שלהם, אך מהר מאוד הם מוותרים על כך, מסיבות שונות. בעיקר חוסר משמעת, חוסר זמן, חוסר רצון להתחייב. הדרך שרבים מצאו בשביל להתמודד ולפתור את הבעיה היא, העסקת מאמן כושר אישי.

לכאורה, זה נשמע כמו מותרות של אנשים שיש להם יכולות כלכליות גבוהות, אך זה לא מדויק. כיום יש מגוון רחב של מאמני כושר אישיים שמציעים שירות לצעירים ומבוגרים במחירים נוחים. אותם מאמנים דואגים להגיע אל המתאמנים שלהם הביתה ולבצע איתם תרגילי ספורט שונים.

מה ההבדל בין אימון עם מאמן אישי לאימון במכון כושר

יש שיטענו, שלא קיים שום הבדל, אנחנו יכולים לשכור את שירותיו של מאמן כושר אישי ואחרי שבועיים לפטר אותו מאותן סיבות שאחרי שבועיים אנחנו הפסקנו ללכת למכון כושר. זה נכון, אך יש למאמן כושר אישי כמה יתרונות שאין למכון כושר.

ראשית, הוא עובד איתנו בצורה ישירה. התקשורת היא אחרת. לכן גם רמת המחויבות שלנו היא גבוהה יותר. אנחנו יכולים לשכור מאמן כושר אישי ומראש לבקש ממנו להיות קשים איתנו, לא לוותר עלינו. יש מאמנים שיתקשרו אלינו מדי יום ויעודדו אותנו, יזכירו לנו להתאמן וכדומה. בשלב מסוים, אנו נבין שאם הם מחויבים אלינו, אנחנו לא יכולים לאכזב אותם.

שנית, מאמן כושר אישי עובד איתנו בבית או במקומות אחרים שנוחים לנו. כלומר התנאים הם לטובתנו, אנחנו בוחרים אותם. אנחנו לא צריכים ללכת למכון כושר בשביל לבצע את האימון, האימון מגיע אלינו.

שלוש, בדרך כלל, כשאנחנו מספרים לאנשים שבחרנו ללכת למכון כושר, התגובה תהיה בין חוסר עניין לחוסר אמונה שנמשיך. אך אם אנחנו נספר ששכרנו מאמן כושר אישי, זה יישמע הרבה יותר רציני, הגאווה שלנו תיפגע אם פתאום נודיע שאנחנו כבר לא מתאמנים איתו.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סרטי תדמית בתחום הבריאות
היום ניתן לראות יותר ויותר חברות וארגונים, הבוחרים להשקיע בתחום של סרטי תדמית. מדובר למעשה על כרטיס...
קרא עוד »
יול 08, 2020
הסרת שיער בלייזר – כל היתרונות
הסרת שיער בלייזר הוא טיפול מאוד נפוץ שנועד למנוע את צמחית השיער במקומות מסוימים בגוף. נוהגים לבצע את...
קרא עוד »
אפר 03, 2019
האם יש קשר בין ספירולינה וכאבי ראש?
אחוז גבוה מהאוכלוסיה חווה סוג כזה או אחר של כאב ראש לפחות פעם בכמה חודשים. יש אנשים שצריכים להתמודד עם...
קרא עוד »
יונ 25, 2015