מתי עושים שאיבת שומן מהבטן ולמה?

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים על יותר ויותר אנשים שעוברים ניתוחי שאיבת שומן מהבטן. מדובר בגברים ונשים, אשר מעדיפים לעבור ניתוח כזה לנסות להסיר מעצמם שומן באופן טבעי, כלומר דרך דיאטה, תרגילי כושר, ריצה וכדומה.
חשוב לומר, ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח יחסית פשוט אשר מומלץ למי שמתמודד עם עודפי שומן בגוף במקומות בהם לא ניתן לעשות דיאטה או להסיר את השומן בצורה רגילה. לעיתים, אפשר להתמודד עם שומן זה באמצעות פעילות גופנית שתחזק את השרירים במקום, אך זה לא תמיד ניתן וכן מדובר בתהליך מאוד ארוך ולכן אנשים רבים מעדיפים לבצע שאיבת שומן ולא לבצע פעילות גופנית.
בהמשך נסביר, למה ניתוח שאיבת שומן יכול להיות פתרון הרבה יותר טוב מאשר פעילות גופנית או פעילות אחרת שתקטין את רמת השומן בבטן, אך תחילה נסביר כיצד הניתוח מתבצע.

ניתוח שאיבת שומן מהבטן מתבצע באופן הבא: לפני הניתוח על המטופל להיות בצום במשך מספר שעות, להתקלח היטב, וכשהוא נכנס לחדר הניתוח הוא יורדם בהרדמה מלאה. במהלך הניתוח, הרופא ישרטט את האזור ממנו הוא יבצע את השאיבה, לאחר מכן הוא יכניס דרך חתכים עדינים צינורות שישאבו את השומן על פי הכמות שנקבעה מראש. יש לציין, לעיתים יש צורך לשאוב כמויות קטנות בכל פעם, מאחר ומבחינה בריאותית זה לא נכון לבצע שאיבות שומן בכמויות גדולות. בזמן השאיבה הרופא יעסה את המקום בשביל שהוא יוכל לשאוב את השומן בצורה נוחה.

מדוע שאיבת שומן הוא הפתרון הנכון עבור מטופלים רבים

כמו שאמרנו, הרבה פעמים משתמשים בפתרון זה, מאחר ומדובר על אזורים שלא תמיד ניתן לעשות בהם דיאטה, מה שאומר, שאלמלא הניתוח לא ניתן להסיר את השומנים מהמקום.
אך יש סיבות נוספות בגללן רצוי לעשות ניתוח שאיבת שומן מהבטן. ראשית, אם מדובר בכמויות שומן עצומות שהצטברו עם השנים ולא ניתן בשום צורה שהיא להסיר אותם אחרת, לפחות לא בשלב הראשוני. ייתכן מאוד שאחרי הסרה אחרת או שתיים, יהיה ניתן לבצע פעילויות גופניות במקום.
שנית, אם המטופל מתמודד עם בעיות רפואיות שונות שמקשות עליו לבצע פעילות גופנית.
שלוש, הרבה פעמים אנשים שעברו תהליכים אחרים שנועדו להתמודד עם השמנת יתר, מוצאים את עצמם פונים בסופו של דבר לניתוח שאיבת שומן מהבטן, מאחר וזה הפתרון הנכון והטוב ביותר עבורם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרציתם לדעת על סוכריות CBD לקניית בישראל
יותר ויותר אנשים בגילאים שונים מחפשים דרכים להקל על מכאובם ולשפר את איכות חייהם. כאשר סובלים מכאבים...
קרא עוד »
אפר 26, 2022
מה ההבדל בין כל המחלקות בבתי האבות?
הבחירה לשבץ אדם בגיל השלישי בבית אבות לפי מחלקה ספציפית כמו בית אבות סיעודי, נקבעת על סמך היכולת שלו...
קרא עוד »
ינו 21, 2019
משלוחי קמגרה בראשון לציון – זול ומהיר
ישנה אפשרות למצוא היום משלוחי קמגרה בראשון לציון שיגיעו לביתכם תוך זמן קצר במיוחד ובעלות מאוד...
קרא עוד »
אפר 06, 2022