קוסמטיקאית רפואית

טיפול בבעיות עור

הקוסמטיקה הרפואית, הפכה להיות אחד מהתחומים המפותחים יותר בשנים האחרונות. קוסמטיקאית רפואית, עוברת הכשרה עיונית ומעשית, אשר כוללת קורסים שונים בתחום הרפואה, סדנאות קליניות,  מעבר של מבחנים מקצועיים, פרקטיקה רבה ועוד. קוסמטיקאית בתחום זה, עובדת יחד עם רופאים והיא תהיה מוסמכת לבצע טיפולים מורכבים וטיפול בבעיות עור שונות. הידע והניסיון של קוסמטיקאית שלמדה את התחום בצורה מעמיקה ורפואית, הוא ההבדל הרב, כאשר מדובר בטיפול יסודי ומעמיק שמותאם לעור של כל לקוחה.

קוסמטיקאית רפואית, יודעת להתאים טיפול על פי מצב העור. יש לציין, כי טיפולי פנים כגון פילינג שהוא עמוק יותר, מתבצעים עם  חומצות אלפא הידרוקסיות, זהו פילינג רגיש במיוחד ואם ין ידע או ניסיון מעמיק ורפואי לקוסמטיקאית, זה עשוי לגרום לנזק ולכן, טיפול זה, נעשה ע"י קוסמטיקאית שלמדה את התחום של הקוסמטיקה הרפואית.

פתרון בעיות עור מורכבות באמצעות קוסמטיקאית רפואית

הידע הנרחב של קוסמטיקאית רפואית מסייע לטיפולים שונים בעור, גם באזורים השונים בגוף.  גם רפלקסולוגיה היא חלק מהטיפולים של הקוסמטיקאיות הרפואיות, כך שניתן לטפל בבעיות שונות גם באמצעות עיסוי מקצועי בכפות הרגליים. קוסמטיקאיות רפואיות, מקיימות דו שיח מתמיד, עם הרופאים, תוך אבחון הבעיה ותכנון אסטרטגיה טיפולית וטיפול נכון. הקוסמטיקאיות שמתמחות בתחום הרפואי, עושות שימוש עם מכשירים טכנולוגיים שונים.

הקוסמטיקה הרפואית, שמה דגש על תוצאות שלפיהן, אנו עדים לשינוי משמעותי בעור הפנים. ישנו דגש בשלושה מישורים כגון: פיגמנטציה, הזדקנות העור ואקנה. חומרי הגלם אשר קוסמטיקאית רפואית, עושה בהם שימוש, מבוססים על מחקרים קליניים וישנה הקפדה בשימוש עם טכנולוגיה מתקדמת כגון: ביוטכנולוגיה, ננו- טכנולוגיה ותכשירים טראנס דרמליים, שחרור מושהה ועוד.expocosmetica-1314537__340[1]

כיצד הקוסמטיקה הרפואית החלה להיות פופולארית?

עולם הקוסמטיקה הרפואית,  הל להתפתח, בעקבות מחקרים בתחום הגרונטולוגיה שהיא חקר הזדקנות העור, כימיה וביוטכנולוגיה, כך שגם התכשירים הקוסמטיים התפתחו. קוסמטיקאית רפואית, מעורה בעולם הכירורגיה הפלסטית והדרמטולוגיה. יש לבחור בעלת מקצוע בתחום זה, אשר יש עליה המלצות ושהיא כבר עוסקת שנים בתחום, משתתפת בכנסים והשתלמויות שונות. יש לציין , כי ישנם טיפוליים שהם סדרה שלמה , על מנת שהעור יטופל נכון ובשלבים. יש להתאזר בסבלנות ולהמתין לתוצאות שתיראנה לאחר תקופה מסוימת.

יש להישמע להוראותיה של קוסמטיקאית רפואית, בכדי שתוכלו לטפל נכון בעור שלכם. רכישה של מוצרים שהם קוסמטיים-רפואיים, תשלים את הטיפול וכן, יש להגיע בזמן שקבעה הקוסמטיקאית להמשך הטיפול.יש לציין, כי המושג המוכר לכולנו "אנטי אייג'ינג", הגיע מהקוסמטיקה הרפואית. התחום החל להתפתח בשנות ה-80 המוקדמות של המאה הקודמת והיום הוא תחום מבוקש ונשים רבות מגיעות לטיפולים אצל הקוסמטיקאיות הרפואיות. כיום, ניתן למצוא מכוני קוסמטיקה רבים אשר קוסמטיקאיות רפואיות בלבד מבצעות טיפולי אלה. יש לברר באילו מכונים קוסמטיים מוכרים, ניתן לבצע טיפולים קוסמטיים-רפואיים, מה הרקע של הקוסמטיקאית ועוד.

מאת מור בראל קוסמטיקאית רפואית מומחית עור הפנים

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תוספי מזון לספורטאים
לא פעם אנחנו שומעים את הביטוי תוספי מזון ואנחנו תוהים מי אמור לקחת אותם ומדוע. אנחנו יכולים למצוא...
קרא עוד »
מרץ 05, 2018
מדוע מומלץ לצרוך שייק ירוק?
אם גם אתם מקפידים על הדלק שאתם מכניסים למכונה המופלאה שהיא גופנו, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה, שמרכזת...
קרא עוד »
מאי 23, 2019
מהם כאבים בעצם הזנב?
ישנם לא מעט אנשים שסובלים מכאבים באזורים שונים בגוף וחיים איתם יום יום מבלי לדעת שניתן לטפל בהם ובכך...
קרא עוד »
נוב 25, 2020