עמדות שטיפה

עמדות שטיפה ממוקמות בכל מעבדה. חשוב מאוד להתאים את העמדות לחומרים השונים במעבדה, למקם אותן בצורה שתהיה אליהן גישה מהירה ולוודא כי הן מתאימות במידותיהן למידות החלל בו עובדים.

סוגים שונים של עמדות

רוב עמדות השטיפה משולבות עם ארונות אחסון ומתקן מיוחד בו יכולים לייבש את המבחנות ואת כל הציוד הרגיש בו משתמשים במעבדה. חשוב לקחת בחשבון כי יש עמדות מיוחדות המיועדות לחדרי קור, עמדות המיועדות למעבדות, עמדות שמיועדות לכיתות לימוד ועוד. חלק מאפשרויות הבחירה הן:

  • עמדות עם לוח ייבוש- כאן מדובר על עמדה מיוחדת כאשר בחלקה התחתון יש ארונות אחסון, בחלקה העליון יש עמדת שטיפה  ועליו מתקן ייבוש מיוחד המיועד למבחנות.
  • ברזים- יש עמדות שבנויות במיוחד בריהוט של המעבדה וניתן לקבוע בריהוט כמה סוגי ברזים, כמו למשל ברז דרכו זורמים מים חמים וקרים וזאת בהתאם לצורך וכן ברז עם מים מטופלים.
  • עמדות לחדרי קור- הייחוד של עמדות אלו הוא שהן עשויות מנירוסטה ומותאמות לחדרי קור. העמדות כוללות ארונות ומדפים במגוון עיצובים ורמות וכן עמדות שטיפה.
  • שטיפת עיניים- יש עמדות מיוחדות בהן יש אביזרים שונים לבטיחות, כמו למשל ציוד מיוחד המיועד לשטיפה של העיניים.

עמדות שטיפה- מעבדות גדולות

גודלה של המעבדה וכמות האנשים שעובדים בה ישפיעו במידה ניכרת על בחירת עמדת השטיפה. עמדות שטיפה מרכזיות מיועדות למעבדות גדולות עם כמות משתמשים גדולה. במעבדות כאלו בסוף כל עמדה ניתן לשטוף את הכלים השונים והמבחנות. יש לקחת בחשבון כי בעמדות אלו בדרך כלל מדובר על כמות גדולה של ציוד מעבדה ולכן חשוב מאוד לוודא כי יש היכן להניח את הכלים שנשטפו ללא הדאגה שמא יפלו וישברו. יש אפשרות לבקש עמדת שטיפה עם מתקן ייבוש מובנה המתאים למבחנות ויש אפשרות לבקש התקנה של לוח ייבוש שקוף, שמשלב קו עיצובי אסתטי עם פונקציונאליות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רישיון לקנאביס רפואי – איך זה עובד
המעמד החוקי של קנאביס רפואי משתנה ממדינה למדינה. במדינות מסוימות, זה חוקי להחזיק, לטפח ולהשתמש...
קרא עוד »
אפר 09, 2023
יתרונות וחסרונות של מרווה רפואית
כבר בבית הספר היסודי, אנו מכירים צמחים שונים ומבינים את התכונות הטמונות בהם, אשר מרפאות ומסייעות לגוף...
קרא עוד »
אוק 16, 2019
פטריה בפי הטבעת- מהי ? איך נמנע?
פי הטבעת הוא מקום בו חיים רוב החיידקים. זה יכול להיות מקור לזיהום מכיוון שפי הטבעת חשוף לעתים קרובות...
קרא עוד »
אוג 21, 2022