טיפים למציאת עורך דין לרשלנות רפואית

עורך דין למכון הרפואי לבטיחות בדרכים

תביעות בגין רשלנות רפואית ידועות כמורכבות ובעלות קושי רב בהתמודדות מול מוסדות רפואיים המצוידים היטב במיטב היועצים המשפטיים והרפואיים להתמודדות עם מקרי רשלנות.

יש לא מעט מקרים של רשלנות רפואית שבהם האזרח הקטן די חושש להתמודד עם מוסד חזק ממנו מבחינה משפטית, אולם לרוב מדובר על נזקי גוף חמורים מהם סובל המטופל עקב הרשלנות המדוברת. חשוב לציין כי רשלנות רפואית יכולה להיגרם על ידי כל גורם רפואי מוסמך כגון – רופאים, מנתחים, אחיות, טכנאים, עובדי מעבדה, רוקחים, מנתחים פלסטיים וכו'.

ההמלצה הטובה ביותר היא להיעזר בעורך דין המתמחה בתחום רשלנות רפואית שיסייע לכל אזרח שחווה רשלנות רפואית לאזן כוחות מול היועצים והמשפטניים של המוסדות הרפואיים. השאלה הנשאלת היא כיצד ניתן לאתר עורך דין רשלנות רפואית מומחה ועל מה חשוב לשים דגש בעת בחירתו, הרי יש לא מעט עורכי דין המציעים ליווי צמוד בעת התביעה, אולם הקפדה על כמה פרמטרים חשובים תוכל להוביל אתכם לבחירה הנכונה.

הפרמטרים החשובים לבחירת עורך דין לרשלנות רפואית

  • עורך דין שזהו תחום עיסוקו – רק עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית ועוסק בתחום בשגרת יום יומו יוכל להעניק לכם ליווי מקצועי ומקיף לאורך כל הדרך. לכן, בדקו האם אותו עורך דין עוסק בתחום זה בלבד ולא בתחומים נוספים.
  • מוניטין וניסיון– חשוב לבחון את המוניטין והניסיון של העורך דין,  לא בהכרח שעורך דין צעיר ונמרץ לא יוכל ללוות אתכם בצורה נכונה, אלה הניסיון והכרת התחום על בוריו על ידי עורך דין בעל מוניטין הם אלה שיאפשרו לכם לדעת כי התביעה תתבצע על הצד הטוב ביותר.
  • כימיה ואווירה טובה בפגישת ההכרות – חשוב להגיע נחושים לפגישת ההכרות ולבחון את יש לכם כימיה עם העורך דין ולהתרשם ממנו. מה שלא פחות חשוב הוא האווירה של המשרד שבו הוא יושב, שהרי עורך דין מומחה ומקצועי יציע משרד מטופח ואסתטי וידאג לאווירה חיובית במשרד.
  • קבלו המלצות – כדאי לקבל המלצות מלקוחות קודמים שנעזרו בשירותיו ואכן היו מרוצים מהדרך ובסופו של דבר קיבלו פיצויים הוגנים. על מנת לבחון את פרמטר זה בקשו המלצות מבני משפחה וחברים או בקשו מהעורך דין טלפון של ממליצים.

לסיום, חשוב לבצע סקר שוק ולבחון את העלויות. מחירי הייצוג משתנים ממשרד למשדר וכל אחד גובה סכום שונה. לכן מומלץ לבחון כמה אופציות כדי לאמוד את המחירים ולבחור עורך דין המציע מחיר אטרקטיבי לצד מקצועיות בלתי מתפשרת.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הרמת סינוס בירושלים – מה צריך לדעת?
בכול הנוגע לפעילות הגוף שלנו ולאיכות החיים שלנו, חשוב שנחיה את החיים בצורה נוחה, ללא מחלות או בעיות...
קרא עוד »
מאי 09, 2022
הסרת קעקועים
אין ספק ואין טעם להכחיש כי הסרת קעקועים הוא תהליך ארוך ומורכב.  רבים מאיתנו עשינו קעקועים בגיל צעיר...
קרא עוד »
דצמ 01, 2019
באילו מקומות בדרך כלל עושים הדברת דבורים
לא ניתן להצביע על מקומות אחד ספציפי שרק בו עושים הדברת דבורים, שכן באופן טבעי הדבורים יכולים להגיח...
קרא עוד »
פבר 12, 2017