רשלנות רפואית

רשלנות רפואית

‎אתם חושבים שקיבלתם מהצוות הרפואי שטיפל בכם טיפול רשלני, אך אינכם בטוחים אם ניתן להגיש נגדם תביעה בגין רשלנות רפואית או לא? הנה כמה עצות שסייעו לכם להבין כיצד לפעול במידה וסבלתם מרשלנות רפואית.

מהי רשלנות רפואית?

מקרים של רשלנות רפואית הינם מגוונים, אלו כוללים למשל מתן של תרופה לא מתאימה, אבחון מאוחר או פענוח שגוי של בדיקות הדמיה כדוגמתMRI  שגרמו לנזקים משמעותיים לתובע. מכיוון שלו היה ניתן במועד הטיפול המתאים למצבו של האדם, המחלה יכלה להימנע או שהיה סובל מנזקים פחותים באופן משמעותי בהשוואה לאלו שהוא נאלץ לסבול מהם כיום.

בכדי לבחון אם התרחשה רשלנות רפואית בעת ביצוע הטיפול ישנו צורך לבדוק אם הרופא נתן למטופל את המידע המלא על הסיכונים ותהליך ההחלמה ממנו. כמו כן, צריך לבחון האם למטופל הוצעו חלופות רפואיות לטיפול או לא, בכדי לדעת אם היה באפשרותו לבצע בחירה מושכלת כשהסכים לתהליך הטיפולי ואם הטיפול התבצע כשורה. בנוסף, מסמכים רפואיים שבהם תועד הטיפול שניתן לכם או ליקירכם על ידי הצוות הרפואי וכולל גם את שמות הרופאים יסייע בהוכחת קיום רשלנות הרפואית ועל כן חשוב במיוחד לשמור עליהם.

איך ניתן להעריך את הסיכוי להצלחת התביעה?

בכדי להעריך נכונה את מידת ההצלחה של תביעת רשלנות רפואית ישנו צורך לבקש חוות דעת מרופאים המומחים בתחום שבו התרחש הטיפול הרשלני ומכירים אותו היטב. זאת בכדי שיהיה ניתן להוכיח באמצעות חוות הדעת כי התקיימה רשלנות רפואית בטיפול שניתן לאדם שכתוצאה שממנו נגרם לו נזק ממשי.

לכן, כדאי לכם לפנות לעו"ד דוד פייל שהינה מתמחה בתחום הרשלנות הרפואית והינה בעלת ניסיון רב, הלקוחות שיוצגו על ידה זכו לסכומים בשווי מיליוני שקלים. במשרדה עובדים צוות עורכי דין מיומנים בעלי הבנה מעמיקה בתחום שנובעת מכך שהינם גם בעלי ידע רפואי מקצועי בהיותם בעלי הכשרה נופת של רופאים או אחיות.

אז צרו קשר בהקדם בכדי לקבוע פגישת התייעצות עם עו"ד דוד פייל שתסייע לכם להעריך את שווי תביעתכם בכדי שתוכלו לקבל את הפיצויים המגיעים לכם על פי חוק.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דברים שכדאי לדעת על תסמונת המעי הרגיז
יש הרבה תופעות בריאותיות שלא נעים לחיות איתן, כי כל אחד מאיתנו עלול לסבול מכאבים שונים. אחת מאותן...
קרא עוד »
יונ 23, 2014
בחינת חלופות למוצרי CBD
כמומחה בתחום הבריאות והרווחה הטבעית, אני נשאל לעתים קרובות על חלופות למוצרי CBD למי שמחפש פתרונות...
קרא עוד »
מרץ 17, 2024
כורסת מסאז
יש רגעים שבהם אנחנו רוצים להתפנק, להרגע ולנוח. זה קורה לנו הרבה פעמים כשאנחנו חוזרים עייפים מהעבודה...
קרא עוד »
אוג 07, 2022