ד"ר פישר – לעולם בעקבות השמש

אסטמה של העור

המותג ד"ר פישר הוא שם ידוע והוא שם דבר בתחום מוצרי ההגנה על העור מפני נזקי השמש והקרינה. מוצרי אולטרסול של ד"ר פישר הם כבר מזמן מילים נרדפות לקרם הגנה מפני השמש. אין צורך להגן על מותג ההגנה על העור של ד”ר פישר, הצלחתו מדברת בשם עצמה, אך ד"ר פישר הוא גם הרבה מעבר לתכשירי הגנה מצוינים, והוא דואג גם לבריאות העיניים, להסרת איפור, לשיער הראש, לעור שאינו נחשף לשמש, לריפוי, לחיטוי פצעים ואפילו לאביזרים ומשטחים שאינם הגוף שלנו.

ד"ר פישר – ד"ר להגנה על העור

ד"ר פישר פועל כמו ד"ר רב-תחומי שדואג לבריאות שלמה ומקיפה. המוצרים של ד"ר פישר הנם מוצרי בריאות מבוססי מדע, בהתמחות רפואית של הגנה על העור. אנחנו חיים בישראל, מדינה חמה לכל הדעות, מרובת שמש ולא מקמצת כלל ברמות הקרינה שלה. אפשר גם לדבר על זיהום האוויר, אבל נעדיף להגן על עצמנו קודם, ורצוי עם מוצרי ד"ר פישר. ד"ר פישר הוא ד"ר להגנה, הגנה מפני השפעות האקלים הישראלי, בו בזמן שהוא רב לאומי.

ד"ר פישר – לפשר בין שמש לעור

ד"ר פישר עוזר לנו לפשר בין הרצון לבלות בשעות השמש, לבין הסכנות הבריאותיות שנובעות מן הקרינה. ד"ר פישר עוזר לנו לפשר בין ההכרח הארצישראלי להיחשף לקרינת שמש מרובה, לבין הרצון ההגנתי לשמור על בריאות העור שלנו. ד"ר פישר מציע מוצרים שלא מתפשרים על איכות ויעילות עבור העור שלנו, ומאפשרים אורח חיים בריא לעור בנסיבות אקלימיות מצויות. ד"ר פישר מתמחה בקיץ השמשי, אך הוא פועל היטב גם מול השפעות הירח, ומספק לנו קרמים מגוונים של לילה, ואף קרמים ותכשירים להשפעות אקלים חורפיות.

ד"ר פישר – ברור כשמשפתרון בעיות עור

איכותו המובילה והבלתי מתפשרת של ד"ר פישר בתחום ההגנה מן השמש כבר הוכחה וידועה לאורך שנים רבות. ד"ר פישר מלווה אותנו בתכשירים לכל הגילאים, לכל העונות, לכל שעות היום ולכל נסיבות החיים. ברור כשמש שהתמחותו של ד"ר פישר בהגנה על העור חורגת מתחום ההגנה מפני נזקים ישירים של השמש, וד"ר פישר מוביל גם בתכשירי הגנה ובריאות לגוף שאינם קשורים לגרמי השמיים.

ד"ר פישר – הרבה יותר הגנה

גם אם אתם רוצים לצאת לבלות בשעות החמות, גם אם אתם עוברים ממקום למקום בשמש, גם כאשר זיהום האוויר משפיע על עור הגוף והפנים ואפילו העיניים מתייבשות, אין צורך להגן על בחירות חייכם ועל אורח החיים בו אתם מתנהלים, אבל בהחלט כדאי להגן על העור עם ד"ר פישר. אתם בוודאי יודעים איך להבטיח את שלום ילדיכם בבית, אבל מה קורה כשיוצאים החוצה?  גם כשאתם רוצים לבלות בטן גב בים, בגג או בגינה הציבורית עד כדי פיתוח התמחות במדעיי השמש, תנו לד"ר פישר להנחות אתכם איך לעשות את זה בריא, בזמן שאתם מכוסים בקרם ההגנה הנכון, של ד"ר פישר, לעור שלכם. ד"ר פישר יוביל אתכם בבטחה בכל מזג אוויר ובכל מזג עור.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד לקבל זכאות לפטור על בסיס בריאותי ממס הכנסה?
אם אתם סובלים מנכות רפואית או בעיות רפואיות שונות, יכול להיות שתוכלו להשיג פטור על בסיס בריאותי ממס...
קרא עוד »
מאי 19, 2021
החשיבות בטיפוח ריסים
נשים רבות מקפידות לטפח כל חלק בגופן, עד כמה שזה אפשרי, בין אם זה על מנת לשמור על מראה יפה, מעוצב ומכובד,...
קרא עוד »
מרץ 16, 2021
בדיקת דופלר – לדעת שהוורידים תקינים
בדיקת דופלר היא בדיקה מיוחדת שנועדה לבחון את תפקודם של כלי הדם של המטופל. בדיקה זו דומה לבדיקת...
קרא עוד »
נוב 02, 2017