טיפול בדורבן בעקב בעזרת הרפואה הסינית

דורבן בעקב זה מצב שבו לעתים אנשים סובלים מבליטה קטנה באזור העקב אשר פוגמת רבות באיכות החיים שלכם וגורמת להם לכאבים קלים עד עזים.

הבליטה הזו הינה בדרך כלל נובעת מיצירה של רקמת עצם באזור לא רגיל, דבר הגורם לכאבים רבים כאמור. בכל אופן, אם אתם או אחד הקרובים אליכם סובלים מהתופעה הזו, אל דאגה, שכן יש לא מעט פתרונות שתוכלו לקחת בחשבון על מנת לטפל בתופעה הזו.

במאמר הזה אנו מתכוונים לדון אודות דרכי הטיפול של הרפואה הסינית בדורבן בעקב, כך שאם אתם רוצים לדאוג לעצמכם בעזרת הרפואה האלטרנטיבית, קרי זו הסינית, התוכן עשוי לדבר אליכם ואף להנחות אתכם בדבר הטיפול המומלץ עבורכם.

אז בואו נתחיל.

למה דווקא הרפואה הסינית?

אפשר לומר שהרפואה הסינית שמה שדגש על תזונה תקינה, שימוש בצמחי מרפא וטכניקות רפואיות אלטרנטיביות כמו דיקור על מנת להשיב למטופל את מצב הרוח ולרפא אותו מהבעיה ממנה הוא סובל. על פי הרפואה הסינית מקור כל הבעיות שמהן אנו סובלים הינן במה שאנו בוחרים להכניס לגופנו, כלומר התזונה, וגם הפתרון לבעיות הללו מצוי בתזונה בריאה ושימוש בצמחי מרפא. יתר על כן נעשה שימוש דחוף ברפואה הסינית גם בדיקור, כפי שציינו לעיל. אם אתם סובלים מדורבן בעקב, תוכלו להיות בטוחים שבעזרת הרפואה הסינית הדבר יוכל להפתר לחלוטין או לפחות הכאבים יופחתו באופן משמעותי במיוחד.

מה גורם לדורבן בעקב?acupuncture-1698832_960_720

ישנן לא מעט סיבות אשר יכולות לגרום לדורבן בעקב, ובשל זאת רבים הם האנשים אשר סובלים מהתופעה הזו. בכל אופן, אפשר לומר שהסיבות הנפוצות ביותר הינה עלייה דרסטית במשקל המעמיסה רבות על כף הרגל והעקב, עמידה ממושכת ונעילת נעליים שלא משככות מספיק את המגע של הרגל עם הקרקע בכל דריכה. בכדי לאבחן אם אתם סובלים מהבעיה הזו ומה המקור שלה, תצטרכו בדרך כלל ליצור קשר עם גורם מקצועי שיוכל לבדוק את מצב העקב שלכם ולאבחן את דרכי הפתרון הרלוונטיים בעבור המקרה הספציפי שלכם.

לא לחשוש מטיפולים אלטרנטיביים

ישנם לא מעט אנשים שמפקפקים ביכולת של הרפואה הסינית וטיפולי מעולם הרפואה המשלימה לעזור לגופנו להחלים ולהתמודד עם בעיות ומחלות רפואיות, אך אם גם אתם חושבים כך, אנו ממליצים לכם להפסיק לפקפק ולהתחיל לנסות ולראות במה מדובר. אין לכם את היכולת להחליט אם מדובר במשהו שיכול לעזור לכם ולגוף שלכם עד שלא תנסו את זה על עצמכם, ואם אתם רוצים לבדוק לעומק אם הטיפול הזה באמת יכול לעזור לכם, כל שעליכם יהיה לעשות זה פשוט להשקיע את הזמן שלכם בהגעה לטיפול ניסיוני ולראות מה מציעים לכם. לאחר טיפול אחד ברפואה הסינית למשל תוכלו לראות אם הדבר הזה מסייע לכם בדרך כזו או אחרת.

לעתים רק אחרי מספר ממושך של טיפולים ניתן להבחין בשיפור והתקדמות במצב העקב או כל בעיה רפואית אחרת שתסבלו ממנה, כך שיהיה עליכם להתאזר בסבלנות ולהבין שלא תמיד כל בעיה נפתרת בין רגע. אז אל תחכו עם הבעיה שלכם ותעשו מה שצריך בכדי לפתור אותה בהקדם.

ספא רפאל סנטר מציע מגוון טיפולים אלטרנטיביים שיכולים לסייע במגוון בעיות שונות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה רדיו כירורגיה?
רדיו כירורגיה, היא הליך המשתמש בקרינה ממוקדת מדויקת מאוד במינונים גדולים, זאת בכדי להרוג גידול...
קרא עוד »
ינו 29, 2021
מגן פנים שקוף – לראות, להיראות ולהיזהר
כאשר נסכם את שנת 2020 או את שנת 2021, ככל הנראה תמונת השנה תהיה המסכה שאנחנו נאלצים לשים על הפנים, על מנת...
קרא עוד »
דצמ 20, 2020
זריקת PRP
תהליכים שונים בניוון שרירים, כמו גם פציעות שונות מספורט, עלולות להיות לא מאוד פשוטות להתמודדות. לכן...
קרא עוד »
פבר 28, 2021