זה לא גורל להיות אדם שנוחר

נחירות

יש לא מעט סיבות שעלולות לגרום לזוגיות שלנו לא להתנהל כפי שציפינו, כאשר חלק מהן רגשיות אך חלק מהן יותר לוגיסטיות ופיזיות. בבואנו לבדוק את הסטטיסטיקה אנחנו יכולים לראות שאם יש תופעה שעלולה לגרום לבעיות זוגיות קשות היא תופעה כמו נחירות. הנתונים מראים שמעל גיל 40 60% מהגברים סובלים מהתופעה הזאת ו 40% מהנשים, כך שברור מדוע צריך לעשות משהו בנידון. לא קל לישון כל לילה עם אדם שנוחר, קל וחומר אם מדובר על רעשים חזקים  מאוד, ולכן טבעי שהנושא יהיה עילה למריבות חוזרות ונשנות בין בני הזוג. נשמע לכם מוכר וגם אצלכם יש בעיה כזאת כי אחד מכם נוחר ללא הרף? אם כך, הדבר הראשון שכדאי לכם לדעת ושיכול לנחם אתכם, זה שאתם לא לבד.

יש מה לעשות בנידון

הדבר השני שכדאי לכם לדעת על בעיית הנחירות, זה שיש לא מעט דברים שתוכלו לעשות. ככל שיש יותר אנשים שסובלים מתופעה מסוימת כך מושקעים במציאת הפתרון יותר משאבים, וזה בדיוק מה שגורם לכך שסביב נושא כמו נחירות יש התעניינות רבה ופיתוחים חדשים. כדאי תחילה להכיר את הסיבות שעלולות להוביל לתופעה, והן:

  • משקל עודף
  • בעיות נשימה
  • לחץ פסיכולוגי ונפשי
  • גנטיקה ועוד

מבחינת האפשרויות הקיימות להתמודדות עם התופעה ניתן לראות תכשירים שונים, טיפולים מתחו הרפואה האלטרנטיבית ואפילו מכשירים שניתן לישון איתם כל הלילה. כל האפשרויות האלה יכולות לסייע לנו להרגיש טוב יותר ולהפסיק לנחור, אז למה שלא תבדקו את הנושא לעומק?

נחירותבחרו מכון מקצועי שעוסק בתחום

יש היום לא מעט מכונים, חברות ועסקים שינסו למכור לכם פתרונות קסם לבעיית הנחירות, אך האמת היא, שלא לכל מקום כזה כדאי לכם לפנות. מאוד מומלץ לבדוק לאיפה אתם ניגשים והאם אכן מדובר על מקום מוביל או לא, כי למה שתיקחו סיכונים מיותרים? עדיף לפנות רק אל עסק שקיים מזה שנים ושעובדים בו אנשי מקצוע כמו רופאים ומומחים אחרים בתחום, כי כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים מקצועיים ואמינות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפולי הסרת משקפיים – אילו טכנולוגיות קיימות?
בעבר היו שתי שיטות לצורך הסרת משקפיים באמצעות לייזר: בשיטה הראשונה, ביצעו ניתוח ללא חיתוך של הקרנית,...
קרא עוד »
ספט 30, 2020
ניפוץ מיתוס – בית אבות קשישים חסרי ישע
קשיש חסר ישע זה ביטוי שמעורר אצל כולנו רגשות של חמלה על הקשיש המסכן, ורגשות של כעס וחרון על הגורם...
קרא עוד »
נוב 16, 2019
איך להתמודד עם שבר ביד
היד היא אחד החלקים החשובים ביותר בגופו של אדם. זה הדבר הראשון שאנשים שמים לב אליו כשהם רואים מישהו....
קרא עוד »
ספט 06, 2022