למה כדאי לקנות שואב אבק נטען?

שואב אבק נטען

סוגיית הניקיון של הבית והמשרד מעסיקה את כולנו בכל פעם מחדש. הרי למי מאיתנו באמת יש את הזמן והאנרגיות הדרושות לניקיון יסודי אמיתי של הבית. מי מכם לא מכיר את התחושה שמלווה אותנו אחרי יום עבודה לחוץ ומטורף, הילדים כבר ישנים, סוף סוף אתם נכנסים למקלחת מפנקת וכשאתם יוצאים ממנה מריחים טוב, נקיים ויחפים, פתאום גרגירי חול, שיערות של כלב ושאר לכלוכים נדבקים לכפות הרגליים הנקיות שלכם!.

מ-ע-צ-ב-ן!.

ובכן יש דרך לפתור את זה ודי בקלות – שואב אבק רובוטי נטען. הטכנולוגיה מפתיעה אותנו בכל פעם מחדש בשלל תחומים והיבטים. כבר זמן מה שאנו שומעים על רובטים מנקים בכל מיני וריאאציות, אך החידוש האמיתי בתחום שואבי האבק הוא לא אחר ממכשיר שזכה לשם – ניטו!.

אז איך זה עובד ולמה כדאי לקנות שואב אבק נטען?

ניטו הוא למעשה רובוט שיודע לנקות אבל לא סתם לנקות. מדובר בשואב רובוטי שלא רק מטאטא את הלכלוך כמו מכשירים אחרים שקיימים בשוק, אלא מבצע בדיוק את הפעולה ששואבי האבק המתקדמים בעולם מבצעים רק במהירות, בקלות ובלי מאמץ. באמצעות טכנולוגיה ייחודית הפועלת על קרן הלייזר, ניטו סורק את החלל, ממפה אותו וכך בוחר לעצמו את המסלול היעיל ביותר לניקיון החלל. מכירים את הרובוטים אצל חברים ובני משפחה קרובים אשר נתקלים בכם, ברהיטים ובכל מה שנמצא בחדר, ניטו עובד בשיטה ייחודית וזז מחדר לחדר ברחבי הבית ועושה עבודה יעילה, מהירה מבלי להיתקע בכל מה שנמצא בדרך. כששואב האבק המתקדם – ניטו מזהה חפצים, הוא נע סביבם ולא נתקע בהם. הרי התקעות בחפצים לטווח הארוך פוגעת במכשיר ומזיקה לו. ניטו יודע לנקות סוגים שונים של משטחים החל משטיחים, דרך פרקט ועד קרמיקות. בנוסף, ניטו לא נכנס לאזורים אותם חסמנו מראש. אם למשל מיקמתם את המכשיר בחדר השינה כשהיציאה ממנו מובילה היישר למדרגות, הוא יזהה אותן ולא יפול. המכשיר יודע לעבוד גם בחושך.

שואב האבק הנטען ניטו:

  1. חוסך זמן.
  2. מנקה בלי להתנגש ברהיטים.
  3. שואב לכלוך מכל הסוגים.
  4. שתי המברשות – הפנימית והצידית מאפשרות למכשיר לשאוב גם בפינות החדר.
  5. מנקה אבק שהצטבר מתחת לספות, מיטות ורהיטים.
  6. שואב שיערות של בעלי חיים ונחשב למכשיר הניקוי הידידותי ביותר עבור בעלי חיים.
  7. בעל מיכל אחסון גדול המסוגל לשאוב כמות גדולה של שיערות, אבק ולכלוך.
  8. כשהסוללה עומדת להיגמר, ניטו יודע לחזור לבד לעמדת הטעינה בכדי להיטען.
ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פסוריאזיס
למחלת פסוריאזיס ששמה הנוסף הוא ספחת, ישנם תסמינים ידועים, כגון: פריחה על הגוף, גרוד כאשר על העור יש...
קרא עוד »
דצמ 20, 2017
מה ההבדל בין כל המחלקות בבתי האבות?
הבחירה לשבץ אדם בגיל השלישי בבית אבות לפי מחלקה ספציפית כמו בית אבות סיעודי, נקבעת על סמך היכולת שלו...
קרא עוד »
ינו 21, 2019
מעבדת LEM – למה צריך מעבדה כזו?
אחד הדברים שלמדנו עם השנים הוא, בעזרת מחקר ופיתוח, ידע אנושי מצטבר, ניסוי וטעייה, אנחנו יכולים להתמודד...
קרא עוד »
אפר 03, 2021