פילאטיס רמת גן ותחתית האגן

יוגה

לא תאמינו עד כמה רצפת האגן חיונית לנו! במאמר זה תוכלו לקרוא כיצד פילאטיס רמת גן עוזר לשמור על שרירי רצפת האגן וכמובן, למה זה בכלל חשוב כל כך.

מהי רצפת האגן?

המונח תחתית האגן, המוכר יותר בשם רצפת האגן, מתייחס לשרירים, הנמצאים בתחתית האגן ושומרים על המיקום של איברי הבטן, עוזרים ליציבה ולא פחות חשוב – אחראיים על השליטה בסוגרים. ישנן סיבות רבות לשחיקה של שרירים אלו כגון הריון ולידה, גיל, עצירויות חוזרות וכדומה. כל אלו מחלישים את השרירים וגורמים להם לטראומה, ממנה הם זקוקים לעזרה כדי להשתקם לאורך זמן.

דרכים לחיזוק

חיזוק שרירי רצפת האגן יכול להתקיים בדרכים שונות כגון: כיווץ ושחרור השרירים, פיזיותרפיה של רצפת האגן, פילאטיס רמת גן ועוד, כאשר החשיבות של כולם היא ההתמדה. אם כך, לא משנה באיזו דרך תבחרו לשקם ולחזק את שרירי רצפת האגן שלכם, רק שימו לב לכך, שהדרך מתאימה לכם ותתמידו בה.

חיזוק באמצעות פילאטיס רמת גן

חיזוק רצפת האגן באמצעות פילאטיס ידוע בתוצאות שהוא מביא עמו. אנשים רבים מדווחים על שיפור משמעותי במצב רצפת האגן שלהם לאחר תהליך של אימוני פילאטיס. את חיזוק שרירי רצפת האגן באמצעות פילאטיס רמת גן ניתן לבצע בכל גיל ובכל שלב בחיים, כל עוד השיטה מותאמת לאדם המתרגל, לצרכיו ולמצבו.httpcarbit.co.il פילאטיס רמת גן2

סוגי פילאטיס

פילאטיס הוא שם כולל לסוגים שונים של אימונים, אותם צריך להתאים כאמור, לכל אדם בנפרד. לדוגמה, נשים בהריון צריכות לשמור על עצמן ועל הריונן באופן שונה מאשר נשים מבוגרות ולכן יש להתאים את האימונים למצב המסוים שלהן. כך גם לגבי בעיות אחרות כגון בעיות גב, בעיות ברכיים וכדומה.

חיבור

מלבד ההתאמה בין הצורך של המתאמן לבין סוג הפילאטיס, בו הוא יתאמן, חשוב גם שיהיה חיבור בין סוג האימון לבין המתאמן. זאת, על מנת שיוכל להתמיד באימונים לאורך תקופה, ליהנות מהם ולראות את התוצאות הרצויות לו. ההתמדה הינה חלק משמעותי באימוני פילאטיס ובלעדיה השיקום והחיזוק הרצויים לא יוכלו להתקיים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיקום הפה
שיקום הפה נוגע לשיקום ושמירה על תפקוד הפה, נוחותו, מראהו ובריאותו של המטופל על ידי שיקום השיניים...
קרא עוד »
יול 27, 2020
מה עושים במקרה של תאונות דרכים בחו"ל?
כאשר אנו נוסעים לחו"ל אנו רוצים להוציא את המקסימום מהחוויה. בנסיעה לחו"ל אנו רוצים ליהנות ממקום חדש...
קרא עוד »
פבר 05, 2017
3 סיבות לקנות בחנות סקס באינטרנט
רכישה של אביזרי מין בחנות סקס באינטרנט זו ללא ספק אופציה הרבה יותר טובה שעומדת בפניכם, וזאת כאשר...
קרא עוד »
יול 16, 2017