בוטוקס סביב העיניים

בוטוקס סביב העיניים

בעשור האחרון הבוטוקס הפך לפופולארי במיוחד בעיקר בתחום הרפואה האסתטית. בוטוקס נחשב לאחד החומרים הבטוחים ביותר בתחום, ולכן הוא גם מבוקש בעיקר בכל הנוגע בשיפור מראה הפנים והצערת העור.

את מוזמנת לקרוא מאמר מורחב שכבר פורסם בנושא בוטוקס – מהו בעצם בוטוקוס עליו כולם מדברים ומהם 3 הטיפולים הפופולאריים ביותר?

הבוטוקס משלב חלבונים שונים אותם מפיקים בתנאי מעבדה, ובשנים האחרונות הוא התגלה גם החומר המסייע בתחומים רפואיים כמו בטיפול נגד מיגרנות ובשיפור מצבים אסתטיים מולדים. בנוסף, בוטוקס אושר לשימוש בשנים האחרונות הן על ידי משרד הבריאות הישראלי ועל ידי משרד הבריאות האמריקאי, והוא נחשב טיפול מועדף בזכות זה שהוא אינו כולל ניתוח או פרוצדורות מסוכנות.

מה מטרתו של הבוטוקס בכל הנוגע לקוסמטיקה?

טיפול בוטוקס נעשה על ידי הזרקת החומר למקומות שונים בפנים, ומטרתו לטשטש קמטים, לעצב את הפנים ולהחזיר מראה צעיר יותר לאדם שאל עורו מוזרק הבוטוקס. עם הבוטוקס ניתן גם לעצב את הפנים כמו במקרים של עיצוב סנטר, לחיים, אף ועוד. הבוטוקס נפוץ גם בתחום של עיצוב קמטוטים במקומות שונים בפנים.

בוטוקס סביב העיניים

העור סביב העיניים שלנו, הוא אחד המקומות בהם מתחילים לראות קמטים כבר בשלהי גילאי העשרים. קמטים מסביב לעיניים נוצרים לא תמיד מתהליך התבגרות. הקמטים נוצרים גם מסיבות שונות כמו: מימיקות של הפנים, קמטי צחוק, קמטי זעף ועוד. לקמטים קל להצטבר בעור הפנים בגלל שהפנים שלנו מאד פעילות בחיי היום יום.

כיצד נעשה טיפול בוטוקס סביב העיניים?

טיפול בוטוקס סביב העיניים נעשה על ידי רופא המתמחה בתחום, והוא טיפול קצר במיוחד שאינו כולל הליך כירורגי. אל האזורים הרצויים בהם ישנם קמטים, מוזרק חומר הבוטוקס עם מחט דקיקה במספר אזורים. לאחר מכן הרופא מעסה את הבוטוקס על מנת לייצבו. בנוסף, בוטוקס מתאים גם למי שסובל מכהות ושקעים מתחת לעיניים והוא משמש חומר מילוי נפלא שמבהיר כתמים וכהויות.

כמה זמן מחזיק טיפול בוטוקס

טיפול בוטוקס מחזיק מעמד בין חצי שנה לשמונה חודשים. מטופלים רבים כיום מגיעים לחדש את הטיפול במרפאות השונות ובקליניקות לרפואה אסתטית. הטיפול קליל במיוחד ואין צורך בהכנות מיוחדות או בזמן החלמה לאחר הטיפול וניתן לחזור מיד לפעילות סדירה.

בכל הנוגע לתופעות לוואי בטיפול בבוטוקס, חשוב לדעת כי ישנן מספר תופעות לוואי נדירות שעלולות להופיע, אך חולפות כעבור שבועיים. התופעות הינן : כאבים באזור ההזרקה, זיהום, דלקת, נפיחות, אדמומיות, דימום ושטפי דם. חלק מתסמינים אלו עשויים להצביע על תגובה אלרגית. תסמיני אלרגיה אחרים הם גירודים, צפצופי נשימה, תסמינים דמויי אסתמה, פריחה, חבורות אדומות, סחרחורת וחולשה.. כדי להימנע מתופעות אלה, חשוב להגיע לטיפול בוטוקס רק אצל רופא המתמחה בסוג טיפול זה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צעצועי סקס לאישה בלבד
אם את רוצה להתחיל להשתמש באביזרי מין, אבל את רוצה להתמקד בחיפוש שלך ולבחור אביזרים שמתאימים רק לנשים -...
קרא עוד »
מאי 21, 2022
השכרה מרפאה עצמית MDC
לא מעט רופאים מחפשים אחר השכרה מרפאה עצמית MDC, היות ומדובר על הפתרון האידיאלי ביותר עבורם. יש לזכור כי...
קרא עוד »
ינו 19, 2021
מחלות קרנית העין
קרטוקונוס זו מחלה של קרנית העין והיא מתחוללת כאשר נוצר עיוות בצורה שלה. לרוב קורה במקום הצורה העגולה...
קרא עוד »
פבר 17, 2016