ירקות אורגניים

בשנים האחרונות המודעות לאוכל בריא עלתה לכותרות ונראה כי מתחולל מרדף מתמיד, אחר אריכות חיים ובריאות. בשוק מוצע מגוון רחב של תפריטים מאוזנים שמבטיחים אורח חיים בריא, אך לכולנו ידוע, כי אורח חיים בריא יכול להתקיים רק ללא ריסוסים וחומרים כימיים באוכל שלנו. כן, רוב התפריטים מכילים מבחר ירקות ומבטיחים גם ירידה במשקל, אך שוכחים לציין שאלו חייבים להיות ירקות אורגניים, שיאפשרו את האפקט הבריאותי על חייכם.

חקלאות אורגנית

צמחונותירקות אורגניים מתבססים על צורת חקלאות המתנהלת במטרה למנוע את השימוש בחומרים כימיים, המרחיקים את המזיקים מהפרי או מהצמח. בכדי לעבור לשימוש בירקות אורגניים, חשוב לדעת איך וכיצד. העולם האורגני התפתח וכל מוצר שנמצא על המדף יכול להיות אורגני, אם אורז, גרגרי חומוס, קוסקוס, שעועית, זרעי פשתן, שמן, קמח, פירות יבשים, שוקולד, לחם וכל מוצר אחר. כשמחליטים לעבור לתזונה אורגנית, כדאי להתחיל בצעדים קטנים ולהתחיל לצרוך פירות וירקות אורגניים, אחר כך את כל השאר.

טעם כמו של פעם

חברת זינגר משווקת מוצרים אורגניים כבר משנת 1998 ומנהלת חקלאות אורגנית עם תוצרת טרייה, המאושרת על ידי חברה לפיקוח ואישור מוצרים אורגניים. זינגר מציעה מגוון גדול של ירקות ופירות, בנוסף למוצרי מכלת אורגניים טריים. הטריות אכן מדברת בעד עצמה, כאשר מבינים את ההבדל בין עגבנייה אורגנית לעגבנייה לא אורגנית. הטעם הוא כמו של פעם והעיכול שונה לגמרי, כך המעבר למצרכים אורגניים ישפר את ההרגשה הפיזית שלכם פלאים. אומנם חיי המדף של הירקות והפירות האורגניים קצרים מהרגיל, אך זה מה שמדגיש את הטריות שלהם ואת חוסר ההתערבות הכימית. זינגר משווקת למספר חנויות טבע את מוצריה ונראה כי המחירים לא יקרים כפי שחשבתם, התפלאו אך ברוב החנויות, הפירות והירקות האורגניים זולים יותר. במידה ואתם מעוניינים לחסוך את דמי התיווך, רכשו מזינגר ישירות, קבלו את המצרכים עד הבית ותחסכו עוד כמה שקלים.

מיתוס?

התופעה האורגנית היא כלל עולמית ונראה כי היא רק ממשיכה להתפתח, למרות המיתוסים המופרכים שמנסים להוכיח כי חקלאות אורגנית היא לא אורגנית באמת. המראה של הירקות והפירות שאנחנו צורכים לא יכול לשקר. אם תניחו ירק מרוסס לצד ירק אורגני תוכלו לראות את ההבדל, בצבע, בגודל ובאותנטיות. הירק והפרי האורגני טבעי יותר, לא מנופח וכמובן הרבה יותר טעים. הפירות והירקות הגדולים והיפים הם תוצאה של הנדסה כימית, מה שבטוח לא נוצר כתוצאה מחקלאות טבעית ללא תוספות.

הקפיאו והשתמשו

במידה ואתם נאלצים לזרוק לפח ירקות אורגניים שאיבדו מהתוקף במהירות, שימו לב כי בפעם הבאה אתם רוכשים את הירקות והפירות השימושיים ולא כאלו שנשארים בדרך כלל במגרה. כמו כן, ניתן לשטוף ירקות אורגניים, לחתוך ולהקפיא. ההקפאה תשמור על טריות הירק, כך שתוכלו להשתמש בו לאורך זמן אם בסלט, מרק או תבשיל אחר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אודות אורח חיים בריא גם בחורף
זה לא משנה אם מדובר בחורף או קיץ, הם כמו מקום עבודה, כמו מחויבות כזו או אחרת, מקדישים לגופם ולעצמם את...
קרא עוד »
ינו 26, 2017
עבודת צביעה בתעשייה – כך תשמרו על הבריאות שלכם
כיום ישנן לא מעט חברות אשר יציעו לכם עבודות צביעה שונות. חשוב לדעת שקיימות לא מעט אפשרויות צביעה...
קרא עוד »
מרץ 19, 2020
סוגי בדים ואיך הם משפיעים על השינה שלנו?
מאז שהאדם הרכיב לעצמו מיטה נוחה עם מזרן, כך החלו לייצר ולשווק מצעים נעימים אשר שומרים על המזרן...
קרא עוד »
מרץ 04, 2019