ביטוח רפואי באפריקה בזמן רילוקיישן או לימודים

ביטוח בריאות

אפריקה היא אחת היבשות המדהימות שקיימות בעולם. מדובר ביבשת מרתקת בה תרבויות מרתקות ושונות מאד ממה שהאדם המערבי הממוצע מכיר.

אנשים רבים נוסעים לאפריקה גם לטיול, ללימודים, לעבודה, התנדבות ולתקופות קצרות וארוכות, ולכן חשוב לדעת שלצד היופי המדהים של היבשת קיים גם סיכון שמביאה עימה היבשת, שלא ידועה במערכת רפואית חזקה במיוחד.

יבשת אפריקה – אתגרים בריאותיים

ביבשת אפריקה שוכנות מדינות רבות ביניהן: אוגנדה, אתיופיה, אנגולה, סאנגל, זימבבואה, זמביה, קונגו ליבריה, ניגריה, מרוקו, דרום אפריקה (הפופולאריות במיוחד בשנים האחרונות בקרב ישראלים שעושים רילוקיישן) ועוד. רוב המדינות ביבשת אפריקה למעשה מוגדרות כמדינות עולם שלישי וזה בא לידי ביטוי בין היתר בהיעדר שירותים רפואיים בסטנדרטים המוכרים לנו, בעיות בריאות שונות ותחלואה רבה.

בין המחלות הנפוצות ביבשת אפריקה ישנן מחלות כמו מלריה, איידס, קדחת הנילוס ועוד. ואנו כישראלים שאינם רגילים למחלות אלה חייבים להתחסן נגדם ולבטח עצמנו בביטוח רפואי, קל וחומר כאשר מדובר בנסיעה לפרק זמן ממושך כמו למטרת לימודים או רילוקיישן, ולא רק לחופשה קצרה. למידע נוסף על רילוקיישן לאפריקה באתר ישראלים בחו"ל.

מידע נוסף על ביטוחים באתר Carbit:

אז כיצד מתגוננים?

ביטוח רפואי לנסיעות קצרות וארוכות ניתן לעשות עם Passportcard, כרטיס ביטוח המאפשר ביטוח רפואי אישי לנסיעות לאפריקה ולכל מדינה בעולם.

מה חשוב שיהיה לנו בביטוח בריאות שלנו?

הביטוח עליו להיות ביטוח לטווח קצר או ארוך וכשמדובר ביטווח לאפריקה לרילוקיישן חשוב כי הביטוח יכסה מלבד כיסוי בסיסי של רופא וטיפולים בסיסיים גם ניתוחים, אשפוזים, השתלות, בקשת מומחים, טיפולי שיניים, כיסוי תאונות ועוד.

כיצד מתאימים את הביטוח לנסיעה?

הכרטיס המגנטי  Passportcard מאפשר ביטוח רפואי באפריקה לכל אחד. את הביטוח משלמים באמצעות הטענת כסף לכרטיס הביטוח ובאמצעות שיחת טלפון חינם מכל מקום בעולם.

על השירות ניתן לשלם מבלי להוציא כסף מהכיס אלא באמצעות הכרטיס בלבד.

הביטוח הוא ביטוח חוצה גבולות עם שלל שירותים כגון: טיפול רופאים של 24 שעות, הכוונה לשירות רפואי קרוב, צוות ושירות מקצועי, טכנולוגיה מתקדמת, מענה ביטוחי מבכל מקום בעולם ובעיקר באפריקה, ולא הוצאה כספית. הביטוח תקף לכלל האוכלוסיה ולכל גיל.

אם תרצו לדעת יותר, תוכלו ליצור קשר בכל זמן עם הנציגים שלנו בכל עת ותוכלו להבין מהו כרטיס  Passportcard כיצד פועל באמצעותו הביטוח, מה כולל הביטוח וכיצד הוא יסייע לכם ויגן עליכם באפריקה הרחוקה.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור נעלי אופניים לרכיבת כביש?
בחירת נעלי אופניים היא חשובה מאוד כאשר אתה מתכנן לרכוב אופניים בכביש, והיא יכולה לשפר את חוויית...
קרא עוד »
ספט 28, 2023
טיפולי שיניים בהרדמה מלאה- מה צריך לדעת
לא פעם בוודאי קראתם על טיפולי שיניים בהרדמה כללית. ניתן לראות כי בעשור האחרון הטיפולים בהרדמה מלאה...
קרא עוד »
ינו 15, 2020
איפה אפשר למצוא מידע אמין אודות פוריות הגבר?
פוריות הגבר היא נושא מורכב שמשפיע על זוגות רבים המנסים להרות. בעוד שפוריות נחשבת זמן רב לבעיה נשית,...
קרא עוד »
יונ 14, 2023