איך להתמודד עם תופעת הטחורים?

טחורים

מתוך תופעות פיזיולוגיות שונות שלא נעים לסבול מהן אין ספק שבעיית טחורים היא אחת מהתופעות הכי פחות נעימות.

לא נעים לדבר על כך ולא נעים לחיות עם זה, ולכן אפשר להבין מדוע רוב האנשים שסובלים מהתופעה הזאת מחשפים לה פתרונות דרך לימוד וקריאה באינטרנט. אם גם אתם סובלים מתופעה כזאת הדבר הראשון שכדאי לכם לדעת שזה שמדובר על תופעה טבעית ושכיחה ביותר, שכן בשירותים מופעל לחץ גדול ותמידי על אזור הרקטום ופי הטבעת.

מהם התסמינים?

כשמדברים על טחורים התסמינים יכולים מגוונים ושונים אצל אנשים רבים. זה מתחיל בכאבים, ממשיך בגרד ועלול גם להגיע עד לרמה של דם בצואה או על נייר הטואלט. זה נשמע לכם מוכר? אם כך, הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לדעת זה שיש מה לעשות בנושא וכי אתם לא היחידים שסובלים מהבעיה. שנית, כדאי לדעת שיש לא מעט טיפולים למצב, כמו לדוגמא:

  • שינוי התזונה
  • משחות שמקלות על הגרד ועל הכאב
  • ניתוחים

על מנת שניתן יהיה לבחור את הטיפול המתאים ביותר צריך להבין מהי הרמה של הכאב ושל הבעיה, שכן לא אצל כל אחד הטיפול יוכל להיות זהה. עבר לכך שאתם יכולים לקרוא מידע בנושא אונליין ואתם יכולים להתייעץ עם חברים, אתם גם תמיד יכולים לפנות אל רופא המשפחה שלכם כדי להבין מה נכון לעשות. כדאי לזכור שלא תמיד מה שטוב לאדם מסוים יכול לפתור את הבעיה גם אצל האחר. כמו כן, חשוב גם להיות מודעים לכך שלעיתים יש צורך לנסות כמה טיפולים שונים עד שמוצאים את הטיפול היעיל ביותר. שווה להתעסק בנושא ולפתור אותו אחת ולתמיד שכן זו הדרך הטובה ביותר לשפר את הרגשתכם ואת בריאותכם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים למציאת עורך דין לרשלנות רפואית
תביעות בגין רשלנות רפואית ידועות כמורכבות ובעלות קושי רב בהתמודדות מול מוסדות רפואיים המצוידים היטב...
קרא עוד »
פבר 01, 2017
שיטת אול און פור – השתלת שיניים
רוצים להשתיל שיניים, אך אינכם רוצים לעשות זאת בשיטה הקלאסית? דעו לכם שיש עוד לא מעט שיטות לעשות זאת,...
קרא עוד »
יונ 17, 2019
טיפול בסחרחורת – Vestibular rehabilitation
"אל תשאל מה קרה לי, קמתי מהמיטה וכל העולם הסתובב... כמעט נפלתי!" זהו סיפור אופייני שאולי יצא לכם לשמוע...
קרא עוד »
פבר 03, 2018