התאמה נומרולוגית לפי שמות

התאמה לפי הנומרולוגיה

נומרולוגיה הינה שיטה לאבחון וניתוח האישיות. שיטה זו מאגדת בתוכה מספר עקרונות ברורים, באמצעותם ניתן להסביר שפע של מאורעות. לפי הנומרולוגיה, היקום נשלט על ידי חוקים, המתבטאים בחוקיות של מספרים, כאשר האנרגיה הינה הכוח המפעיל את היקום.

המספרים, למעשה, הם המבטאים את האנרגיה על שלל צורותיה השונות. בהתאם לכך, כל שם או מאורע הקיים בחיים, מקבל מספר המסמל אותו. בהתאם למספר, ניתן לפרש שמות או מאורעות ולהסיק מסקנות רלוונטיות. במאמר זה נדבר על התאמה נומרולוגית (זוגית) לפי שמות.

התאמה נומרולוגית לפי שמות

אחת השאלות הנפוצות ביותר אותן מקבלים העוסקים בנומרולוגיה, הינה שאלת ההתאמה הנומרולוגית לפי שמות. בין אם מדובר בקשר עסקי, זוגי או כל קשר אחר – שמות בני האדם משחקים תפקיד חשוב בהתאמה ביניהם. על פי השיטה הנומרולוגית, לאותיות המרכיבות את שם האדם ישנה השפעה מכרעת על מבנה האישיות של האדם. האותיות האמצעיות מאפיינות את הנפש על שלל מאפייניה, ואילו האותיות הראשונות והאחרונות מאפיינות את מהותו הבסיסית של האדם. לאות הראשונה בשמו של האדם נודעת החשיבות הגדולה ביותר.

הכל תלוי באותיות

אז כיצד נדע אם אנו מתאימים לבן הזוג שלנו, הרומנטי או העסקי, לפי השמות שלנו? הרי לפניכם הנוסחה: ראשית, יש לבדוק כל שם לגופו, ולמצוא את המספר הרלוונטי עבורו. איך עושים זאת? מדובר, למעשה, בשיטה פשוטה למדיי, המוכרת היטב לכולנו – גימטריה. אלא שבניגוד לשיטה המוכרת, הגימטריה בנומרולוגיה מתבטאת במספר אחד, כלומר – כל שם יקבל מספר, בין 1-9, אך לא מעבר לכך.

דוגמא

ניקח, לדוגמא, את השם "רונן". המספר של האות "ר" בגימטריה הינו 200. היות ובמספרים קטנים עסקינן, יש להוריד את שני האפסים. כלומר, לפי הנומרולוגיה, ערכה של האות ר' הינו 2. מספרה של האות "ו" בגימטריה הינו 6. עד כה – 8. מספרה של האות "נ" הינו 50. שוב, נוריד את האפס. 5+8=13. כעת, נחבר את הספרות 1 ו-3, ונקבל 4. האות "נ" סופית – שוב 5 – סה"כ: 9. השיטה אולי נראית מסובכת בהתחלה, אך למעשה, כל שיש לעשות הוא לחבר את הספרות (במידה ומתקבל מספר בעל שתי ספרות ומעלה), ולהמשיך בפעולה זו עד שנקבל מספר הנע על הסקאלה שבין 1 ל- 9. המספר המתקבל הוא המספר המסמל את השם של האדם, והוא גם המספר רבות על אישיותו. לפי הערכים המתקבלים עבור כל שם, ניתן לגזור את מידת ההתאמה בין שני האנשים.

 

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
החלמה מניתוח אף – מה אנחנו צריכים לדעת על תקופת ההחלמה
ישנם ניתוחים, שמחייבים אותנו לתקופת החלמה ארוכה. בין אם זה בבית החולים עצמו ובין אם זה בבית. מדובר על...
קרא עוד »
מאי 28, 2020
פלאג אנאלי לא לגייז בלבד
שימוש בפלאג אנאלי זהו לא דבר שמתאים אך ורק לחברי קהילת הלהט״ב. במידה ותרצו בכך, תוכלו לתבל את חיי המין...
קרא עוד »
ינו 22, 2018
מזה גנגליון ואיך מתמודדים עם זה
מתוך כל התופעות הפיזיות שאדם עלול לסבול מהן במהלך החיים, כדאי לדעת שיש גם תופעות של גושים שונים...
קרא עוד »
ספט 20, 2014