על הגדלת חזה בהזרקה, כבר שמעת?

נשים רבות מעוניינות לשפר את מראה השדיים שלהן אך מתוכן לא כולן מעוניינות בהליך הניתוחי או בהוצאה הגדולה הכרוכה בניתוח להגדלת החזה. המדע והרפואה עמלים כל העת למצוא פתרונות לטיפולים חדשניים בתחום האסתטיקה.

אחד הטיפולים הנפוצים כיום הוא הגדלת חזה בהזרקה. טיפול זה מבוצע על ידי הזרקת חומר המבוסס על חומר טבעי הנמצא בגוף האדם. חומר זה נקרא בשפה המקצועית מקרוליין, והוא מבוסס על חומצה היאלורונית הנמצאת בגוף בתאים רבים: בעור, במפרקים ובעצבים.

מה זה בעצם החומר להגדלת חזה בהזרקה

החומר המוחדר לגוף בטיפל של הגדלת החזה בהזרקה מבוסס על החומר הטבעי, אך מיוצר בתנאי מעבדה ואינו מופק מן החי. הג'ל עצמו הוא פיתוח מיוחד של חברה בין לאומית בשם Q-MED אשר פתחה אותו כך שלא יתפזר בגוף כמו החומר הטבעי, אלא יחזיק מעמד בין שנה לשלוש שנים. חומר זה גם מוצק יותר מן החומר הטבעי. יש לציין כי המקרוליין המשמש בטיפול של הגדלת חזה בהזרקה, נעים יותר וטבעי יותר למגע ביחס לג'ל הסיליקון, שמשתמשים בו בשתלים להגדלת חזה ניתוחית.

תהליך ההגדלה של השדיים

כאמור, בטיפול זה אין תהליך ניתוחי ולכן משתמשים בהרדמה מקומית. משך הטיפול הוא בין חצי שעה לשעה וחצי. זמן זה תלוי בתוצאה הסופית שרוצים לקבל ובכמות החומר המוזרק אל תוך השד. חשוב לציין כי מכיוון שלא מדובר בשתלים בעלי מעטפת השומרת על החומר, הוא נספג אט אט בגוף ויש לחזור על הטיפול באופן ממוצע תוך שנתיים. לכן, יש לחזור על הגדלת החזה בהזרקה וזו הזדמנות להחליט על צורה וגודל אחרים. בניגוד לניתוח להגדלת חזה, הטיפול יכול להתבצע על ידי כל רופא ולא בהכרח מנתח פלסטי, אך מומלץ כמובן לפנות לרופא בעל ניסיון בתחום.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תסמונת המעי הרגיז בעידן המודרני
אחת מהתופעות הפחות נעימות שאנשים עלולים לסבול מהן מבחינה רפואית זוהי תופעה שעונה לשם תסמונת המעי...
קרא עוד »
אוק 01, 2013
עצירות
עצירות היא בעיה שכיחה המשפיעה על מיליוני אנשים. זהו מצב בו הגוף אינו יכול להזיז את הפסולת שלו ביעילות...
קרא עוד »
יול 24, 2022
מולטי פוקל – למי זה מומלץ?
אנשים רבים אשר נאלצים להרכיב משקפיים, משקפיים לקרוב או לרחוק, נאלצים להתמודד לא פעם עם אי נוחות אשר...
קרא עוד »
נוב 13, 2018