גמילה מאוננות – איך זה עובד?

גמילה מאוננות

האינטרנט כבש את כל המסכים שלנו, כולל את המסכים הקטנים ביותר בטלפון הנייד. כיום, בשונה ממה שהיינו רגילים לו בעבר, הנגישות היא קלה מאוד ולעיתים אף איננה בתשלום, מה שמאפשר לכל הגילאים להיחשף לתכנים הפתוחים ברשת ללא הגבלה.

אין ספק כי האינטרנט חידש לנו רבות ועודו מחדש כל מספר שניות, אך יחד עם היתרונות הביא עמו גם תופעות לא נעימות כמו איבוד שליטה של מכורים למין, שמגלים עולם חדש ברשת האינטרנט ונחשפים לתכנים מיניים בכל עת, ללא הגבלה. מרכז קשרים הוא מרכז לטיפול בהתמכרויות שונות כגון אוכל, הימורים, אינטרנט ומין. אחד הטיפולים אשר המרכז מציע הוא גמילה מאוננות, המתקיימת כתוצאה מעיסוק כפייתי בתכנים מיניים באינטרנט. כעת אין כבר צורך להחביא את המגזינים, אלא למחוק את הקוקיס בהגדרות דף האינטרנט ולהעלים ראיות.

זיהוי דפוסים של מכור

ההתמכרות הזו גורמת למכורים לאבד שליטה ויחד עם זאת לאבד את בני הזוג שלהם ואת המשפחה. העיסוק הכפייתי מחייב אותם להישאר בבית מול המחשב וליצור אינטראקציה גופנית שלו עם עצמו מול סרט פורנו שמעלה לו את סף הריגוש, לעיתים אך יותר מהדבר האמיתי. בכדי להבין האם אתה אכן סובל מהתמכרות למין וזקוק לטיפול של גמילה מאוננות, המרכז מעמיד מספר שאלות שיבחנו את הדפוסים המזהים את המכור. השאלות שואלות לגבי רכישה של מנוי כתבי עת, התנהגות מינית חריגה של ההורים, האם הרגשת חוסר נוחות מהתנהגותך המינית, האם הרגשת מושפל מהתנהגותך המינית, האם פעילותך המינית הפריעה לחיי המשפחה שלך, האם אתה מרגיש משועבד לתשוקה המינית שלך ועוד. כל עוד נענו יותר מ-3 תשובות חיוביות, כדאי להגיע למרכז להתייעצות.

תכנית טיפול

הדרך הטיפולית של גמילה מאוננות בסופה מאפשרת אורח חיים רגיל ודרך חדשה ללא התמכרויות. במהלך הטיפול, משתמשים בגישה של 12 צעדים בשילוב של טיפול אישי וקבוצתי, אשר יחד מקנים למטופל כלים להתמודדות במצבים שונים בהתמכרות.  הצוות המקצועי מכין תכנית טיפולים ממוקדת בכל מטופל, מה שיבטיח לו יציבות לטווח הארוך. התכנית כוללת הדרכה פרטנית, קבוצת טיפול, הדרכה זוגית ועוד. במידה ואתה חושב שאתה זקוק לטיפול של גמילה מאוננות, חשוב שתרגיש פתוח ואל תחשוש מה יחשבו האחרים, מאחר שכל הטיפול נעשה באופן חסוי לחלוטין ללא מעורבות של אנשים שלא קשורים לטיפול. מדובר בתהליך מורכב שמצריך טיפול מקצועי ובעל ניסיון, כך שאין להתפשר על המטפלים או על מרכז הגמילה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 טיפים לוויסות רגשי ושליטה בכעסים
כל אחד יודע בדיוק מהם הכפתורים אצלו שאם לוחצים עליהם הוא מתעצבן. כל אחד גם מגיב אחרת כאשר הוא מתעצבן...
קרא עוד »
ספט 19, 2020
מה עושים במקרה של תאונת דרכים קורקינט?
קורקינטים הם אמצעי תחבורה פופולרי במקומות רבים בעולם.הם שימושיים מאוד במקומות מסוימים שבהם כבישים...
קרא עוד »
דצמ 21, 2022
סטודיו לאגרוף ואימוני כושר: האם זה מתאים לך?
בחירת שגרת הכושר הנכונה יכולה להיות מורכבת כמו ניווט במסע בריאות אישי. סטודיואי אגרוף כמו היטבוקס...
קרא עוד »
אפר 15, 2024