איזה טיפול להסרת כתמי פיגמנטציה בעור יתאים לי?

מיצוק עור הפנים

על מנת לדעת איזה טיפול אתם צריכים , אתם חייבים לאבחן את סוג הפיגמנטציה ע"י רופא מומחה מקצועי. רק לאחר אבחון סוג העור וכתמי הפיגמנטציה ניתן להתאים את סוג הטיפול שמתאים לכם.

דיברנו בעבר על פיגמנטציה בעור, שעשויה להיגרם ממגוון רחב של סיבות. במצב של כתמים שנוצרים כתוצאה מחשיפה ממושכת לקרינת השמש ואשר ממוקמים בשכבות העור העליונות, יש צורך בטיפול קל יותר. אך במצבים בהם מדובר על כתמים שנוצרים מסיבות שונות כמו: סיבות גנטיות, הורמונאליות וממוקמים בעומק שכבות העור יש צורך בטיפול אינטנסיבי יותר.

כמו כן הטיפול נעשה בצורה לא פולשנית כמו ניתוח, ומאפשר לטפל בכל סוגי הפיגמנטציה הקיימות תוך כדי רפואת לייזר לקוסמטיקה רפואית, אשר מתבצעת ע"י אנשי מקצוע מומחים עם ניסיון וותק בתחום הטיפולים הקוסמטיים. לכן חשוב ללכת לאנשי מקצוע מיומנים ובעלי וותק של שנים בטרם החלטתם על טיפול להסרת כתמי פיגמנטציה.

איך מתבצע טיפול המשולב להסרת שיער?

טיפול בכתמי פיגמנטציה נעשה בשילוב מקצועי ומיומן של צוות מקצועי אשר מוסמך בתחום זה. לאחר אבחון קצר עם החולה אשר כולל אבחון של מצב העור, והתאמת הטיפול המתאים לסוג פיגמנטציה זאת מתחיל שלב הטיפול. על מנת לטפל בכתמי הפיגמנטציה בשכבות העור העליונות יש צורך בחומרים אשר עוזרים לנו ליצור שכבות תאי עור חדשים. במצב זה ישנו קרם אשר נרקח במיוחד לשימוש זה, הקרם עוזר בהגברת קצב ייצור הקולוגן והתחדשות תאי העור.הוא עוזר לשיפור מרקם העור, ומזרז את קצב התחדשות התאים. במצב של כתמי פיגמנטציה קשים יותרהשימוש הוא בקרני לייזר, כאשר הטיפול הוא לא פולשני ואינו כואב, והכי חשוב מהיר עם התחשבות מקסימלית ברגישות החולה. וזהו למעשה הפלוס בשיטה זו מאשר ניתוח פולשני.

רוצים לקבל עוד טיפים ומידע חדשני בתחום הקוסמטיקה? בקרו בפורטל איזה יופי הסוקר את עולם הקוסמטיקה מקרוב.

 

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איתור מלאי קנאביס – טיפים לחיפוש באינטרנט
לא מעט אנשים בישראל, גברים ונשים, נדרשים להשתמש בקנאביס רפואי כחלק מתהליך הטיפול הרפואי או הנפשי שהם...
קרא עוד »
יול 29, 2021
משקל דיגיטלי חדיש
המילה האחרונה בענף שייכת למשקלים הדיגיטליים. הם מחליפים בהצלחה את אותם משקלים אנלוגיים ומאפשרים...
קרא עוד »
דצמ 18, 2012
תזונאית קטוגנית – למי היא יכולה לעזור?
לא מעט אנשים מבקשים להיעזר בשירותיהן של תזונאיות, על מנת שיעזרו להן לבנות תפריט מתאים לצרכים שלהם,...
קרא עוד »
אוג 17, 2021