גויס תרומות לנזקקים בעזרת סרטון

טחורים

דיכאון קליני זו לא מילה גסה וחשוב שהסביבה תפנים כי מדובר בהפרעה נפשית שאיננה קבועה, אך האדם שלוקה באותה מחלה זקוק לתמיכה ולאהבה, הבנה ולמרות שהסביבה חוששת ובטוחה כי אין הוא מעוניין בקרבה, חשוב להעניק לו אותה ולהיות שם בשבילו במשברים ובמצבים לא נעימים.

הדיכאון מתבטא במצב רוח ירוד וכן חוסר שמחת חיים, מה שגורם לאותם חולים להתבצר בביתם, בתוך חדר עם תריסים מוגפים, עם הערכה עצמית נמוכה ורצון לסיים את החיים לעיתים. את הדכדוך לא תמיד ניתן לראות, מאחר שהלוקים במחלה יכולים להסתיר את מצב הרוח שלהם ולהפגין שמחת חיים שאיננה כנה מול הסובבים אותם. במידה ואתם חיים עם אדם שלוקה במחלה, תוכלו להבחין שינוי בהרגלי האכילה, בהרגלי השינה, בהתנהלות המשפחתית, בעבודה ובלימודים. אומנם הטיפול הוא תרופתי, אך מאוד חשוב להעניק אהבה ולתמוך, לבטח לא להאשים את החולה במצבו וכן להראות לו כי יש גב מאחוריו ותמיכה מאוד גדולה בכל מצב.

סרטון לגיוס תרומות

עמותת אנוש יצרה סרטון לגיוס תרומות, בו ניתן לראות מספר אנשים מפורסמים אשר מספרים את הסיפור האישי שלהם. חלקם לקו במחלה ויצאו ממנה וחלקם שהו במחיצת אנשים קרובים שלקו במחלה, מה שהקשה עליהם להתמודד עם סבל של אדם קרוב. העמותה הוקמה לפני שנים רבות במטרה לפעול למען רווחתם של האנשים שמתמודדים עם המחלה בלית ברירה. הדרך הטובה ביותר להראות לאותם אנשים את התמיכה, היא באמצעות יחס שווה ולא הפגנת רחמים, ויתור וסיוע רק מתוך הכרח. אותם אנשים מתמודדים עם המחלה במהלך החיים שלהם, צורכים טיפול תרופתי בכדי למנוע את הדיכאון וכן נפגשים עם פסיכולוג בכדי לתרגם את המחשבות שלהם בשיחה בינאישית נורמאלית שתוכל לסייע להם. אנוש עמלים על שוויון זכויות ומקדמים בברכה את החקיקה למעם נכי נפש בקהילה, שמאפשרת להם להיות ככל אדם.

מה העמותה מעניקה?

עמותת אנוש מסייעת לפגועי הנפש להתמודד עם התהליך ולא מותירה אותם לבד במסע הזה. יחד עם דיור מוגן עבור אותם אנשים, העמותה מספקת שירותי שיקום תעסוקתי, שמלווים כל אחד ואחת, מסייעים להם להיות כמו כל אחד אחר, לעבוד, ללמוד ולחיות את החיים. בנוסף, העמותה מפעילה שירותי חברה ופנאי כמו טיולים, הפעלות, נופשים, קורסים ומועדונים חברתיים. עמותת נפש פרסמה סרטון לגיוס תרומות, בכדי להקנות לאותם אנשים חיים טובים יותר בקהילה, בלי לגרום להם להרגיש מעמסה בכל צורה שהיא.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייעוץ מיני – איך יכול להציל לכם את הזוגיות?
יחסי המין בין בני זוג הם מהגורמים המשפיעים ביותר על מערכת היחסים ביניהם. יחסי מין הם צורך בסיסי, התורם...
קרא עוד »
נוב 15, 2020
תובנות לגבי פיצויים לנפגעי פעולות איבה
הפיצוי עבור נפגעי פעולות איבה הוא היבט קריטי של פתרון והחלמה לאחר סכסוך. כסמכות ליישוב סכסוכים...
קרא עוד »
מרץ 11, 2024
מזרנים מומלצים לכאבי גב 2017
לא מעט אנשים בעידן המודרני סובלים כדרך קבע מכאבי גב ברמות שונות. לרוב מדובר על כאב מציק, אשר מלווה...
קרא עוד »
דצמ 09, 2017