האם גיינר עושה שלשולים?

גיינר

כידוע, גיינר הוא תוסף תזונה המשווק בצורה של אבקה, המורכבת משילוב תזונתי עשיר של חומצות אמינו, חלבונים, פחמימות ושומנים איכותיים. אבקת הגיינר, חייבת להיות מותאמת באופן ספציפי לסוגים שונים של מבנה גוף, ואף עבור אנשים הנמצאים במשקל מאוזן, הוא מחליף ארוחה שלמה, בה יש את כל מה שגופנו זקוק בכדי להמשיך ולהתקיים באיזון שלם. יחד עם זאת, כמו כל מזון או תוסף תזונה שאנו צורכים, יש כאלה שיחושו בתופעות לוואי כאלה ואחרות ביניהן: בעיות במערכת העיכול. כמובן, שתמיד ניתן להפחית ולשפר תופעות אלו, על ידי צריכה של המוצר המתאים לאותם אנשים.

גיינר עושה לכם שלשולים? מה ניתן לעשות

קיימת אמירה הטוענת כי אבקת גיינר עושה שלשולים. כאמור, רק אצל חלק מהאנשים, הרגישים לסוג מסוים של מזון כמו לדוגמא סוכר החלב המכונה בשפה המקצועית – לקטוז. יש חשש שאבקות גיינר המיוצרות בתנאים מסוימים עלולות לגרום לשלשולים ושאר תופעות לוואי הקשורות למערכת העיכול. בכל מקרה, ההמלצה עבור אותם אנשים הסובלים מתופעות לוואי כאלה או אחרות, בלי קשר לאבקת הגיינר היא להתייעץ עם מומחה לגבי האבקה ושאר המזון שמתאים ספציפית עבורם, בדיוק כמו שעושים אנשים שרגישים לגלוטן לדוגמא.

בדרך כלל, אבקות איכותיות, המיוצרות באמצעות טכנולוגיה שעברה את כל מבחני האיכות העקרוניים, לא אמורות לגרום לתופעות לוואי כאלה ואחרות. יחד עם זאת, אנשים שרכשו גיינר שעושה להם שלשולים, גורם להם לכאבי בטן, לגזים או לחלופין לעצירות, יוכלו תמיד לחזור למקור ממנו הם רכשו את אבקת הגיינר ולהחליף אותה לאבקה אחרת, או לחלופין לקבל החזר כספי. חברות המשווקות תוספי תזונה, אבקות חלבון וגיינרים המיועדים בעיקר לאנשים שמקפידים להתאמן, לא ירצו לקלקל את שמם הטוב, ולכן הקפידו לרכוש את אבקת הגיינר ממקור אמין, מנוסה ומקצועי.

תופעות לוואי נוספות אשר עלולות להופיע כתוצאה מצריכה של אבקת גיינר שאינה איכותית, או לחלופין בעקבות חוסר איזון הורמונלי בתקופות מסוימות כמו מחזור חודשי, גיל המעבר או גיל ההתבגרות הן פצעי בגרות, הופעה של פצעי אקנה וכדומה. הפתרון לכך הוא לצרוך אבקת גיינר שאינה מכילה ריכוזים גבוהים של לקטוז או שאינה מכילה לקטוז בכלל, המעודד הופעה של פצעים אלה.

מידע נוסף על גיינרים ומוצרי בריאות אחרים תמצאו באתר פארם סטור, המציע מגוון רחב של מוצרי טבע ובריאות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תפילה על הבריאות
אין ספק כי כולם מבינים את המשמעות של בריאות טובה על אורח החיים, היות ובריאות לקויה עלולה להוביל ללא...
קרא עוד »
ספט 06, 2019
דום נשימה בשינה – למה חשוב לטפל בזה
כשאנחנו ישנים, נדמה לנו שלא קורה שום דבר. הגוף, שלו ושקט אך המערכת ממשיכות לפעול כרגיל, אחרת לא היינו...
קרא עוד »
ינו 05, 2020
יתרונות של כלבנות טיפולית
הכלבים הם עדות לכך שמדובר בחברו הטוב ביותר של האדם, את המסקנה הזו ניתן לראות בעזרת טיפולים שונים...
קרא עוד »
יול 10, 2016