מהי ארתרוסקופיה?

בעיות בכף היד

אם יש משהו שאפשר לומר על עולם הרפואה, זה שהיום הוא כבר נמצא בשיאו. כלומר, היום אפשר לעשות ניתוחים בתחומים שונים, בין אם זה בתחום כמו ארתרוסקופיה ובין אם זה בכל תחום אחר כמעט מבלי ליצור חתכים גדולים מידי בגוף האדם. למעשה בימינו המנתח יכול לבצע את הניתוח הקטן ולהחדיר גוף צילום שמאפשר לו לראות הכול מבחוץ, ויתרה מכך, הוא גם מאפשר לו לבצע את הטיפול שצריך. כאשר מדברים על תחום כמו ארתרוסקופיה מדברים למעשה על תחום של ניתוחים באזורי המפרק, והתחום הזה כולל ניתוחים קטנים וזעירים שבהחלט יכולים לשפר את איכות החיים של מי שזקוק להם.

אצל מי כדאי  לעבור ניתוח כזה?

כמו שקורה בהרבה תחומים אחרים בעולם הרפואה, גם בתחום הזה יש לא מעט מומחים. לכן זה ברור שלא קל לבחור את הרופא שאצלנו רוצים לעבור ניתוח דומה ובהחלט שווה להשקיע בבחירת האדם שאליו פונים. אומנם זה נכון שבאופן עקרוני כל רופא שעבר התמחות בתחום כזה או אחר הוא אכן מומחה ומקצועי, אך בפועל תמיד יש אנשי מקצוע מוצלחים יותר מאחרים. לכן כדאי יהיה לקרוא חוות דעת ולבדוק מה הניסיון של המנתח שאליו אתם פונים, כי ניסיון זה אחד מהדברים שמובילים לתוצאות טובות יותר גם בתחום הרפואה.

מידע נוסף אודות ארתרוסקופיה באתר של ד"ר ארז אבישר >>

זמן התאוששות אחרי הניתוח

קשה לקבוע כמה זמן יצטרך החולה להתאושש אחרי שיעשו לו ניתוח כזה, כי לכל אחד מאיתנו יכולות להיות תגובות אחרות להתערבויות כירורגיות שונות. מה שכן, ככל שמדובר על ניתוחים מודרניים יותר כך ניתן לראות שהתאוששות מהם קצרה יותר כי למעשה הם כוללים חתכים הרבה יותר קטנים לעומת מה שהיה בעבר. הטכנולוגיה של ימינו שינתה את חיינו ולכן בעת הצורך כדאי להשתמש בה גם בעולם הרפואה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בכאבים אקוטיים
כאב זוהי תחושה של חוסר נוחות במידות שונות, תחושה של כאב שונה מאוד מאדם לאדם כאשר הבסיס הפיזיולוגי...
קרא עוד »
פבר 24, 2016
באילו מקרים מבצעים השתלות שיניים?
במרפאות השיניים יש כיום מגוון פתרונות דנטליים מותאמים לכל מצב ושן. במקרים בהם יש שיניים שצברו נזקים...
קרא עוד »
דצמ 26, 2021
איך מטפלים בדיכאון ללא תרופות
דיכאון נובע מסיבות רבות אשר סובבות את העולם ביום יום ותמיד יש מקרים שמעלים את האפשרות לשקוע בדיכאון...
קרא עוד »
דצמ 22, 2020