שיאצו: הדרך הנכונה לטפל באחרים מתחילה בלימודים

עיסוי עד הבית

רוב האנשים שעוסקים בתחומי הרפואה השונים מעידים על כך שביום שבו הם הבינו שיש להם דחף לטפל באחרים הם ידעו שלא יוכלו לוותר על כך.

לא תמיד להיות רופא או מדקר סיני זה מקצוע מכניס מבחינה כלכלית, אך מקצוענות הרפואה השונים נותנים סיפוק אדיר שלא יכול להשתוות לשום דבר אחר שתוכלו לעבוד בו. לכן אם גם אתם מרגישים את תחושת השליחות הזאת ואם אתם רוצים להפוך אותה למציאות, כדאי שתחשבו איזה סוג של לימודי רפואה תרצו ללמוד, כי האופציות הן רבות. תוכלו לנסות להתקבל לרפואה מערבית בישראל, תוכלו ללמוד לימודי שיאצו או שתוכלו ללמוד עוד הרבה תחומים אחרים של טיפול, כך שהבחירה בידיכם.

רואים את האדם כמערכת אנרגטית מורכבת  

לימודי שיאצו, כמו גם לימודי רפלקסולוגיה או לימודים אחרים ששייכים לעולם הרפואה המשלימה שונים מאוד מלימודי הרפואה המערבית. לימודי השיאצו והרפואה המשלימה רואים את האדם לא רק בתור גוף או מכונה משוכללת, אלא גם בתור משהו שיש בתוכה אנרגיה שיכולה להיות לעיתים עצורה כך שלעיתים מתעורר הצורך לשחרר אותה. במסגרת לימודי הרפואה המשלימה תלמדו על מרדיאנים ועל הדרך לשחרר את האנרגיה העצורה בגופו של המטופל, כך שאין ספק שעניין לא יחסר לכם בלימודים כאלה.

פרקטיקה שמובילה למקצוענות

חשוב לבחור לימודים שכוללים לא רק את התיאוריה, כי לא תמיד התיאוריה יכולה להספיק. אם לא תתעסקו גם בפרקטיקה ועבודה פיזית בזמן הלימודים אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב בעייתי כשתרצו להתחיל לעבוד במקצוע. ככל שלימודי השיאצו שלכם, או כל תחום אחר של לימודי רפואה, יהיו יותר מעשיים כך תהיו בסופו של דבר אנשי מקצוע טובים יותר ולכן זה חשוב.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עקירה כירורגית – לא צריך לפחד
ניתן לבצע היום עקירה כירורגית בצורה חלקה לחלוטין וזאת תוך כדי שנעזרים בהרדמה מקומית, כך שהמטופל...
קרא עוד »
פבר 27, 2021
טיפול זוגי באזור מודיעין והשפלה
לא פעם ולא פעמיים, זוגות עשויים להזדקק לטיפול זוגי - בין אם במהלך הנישואים או אף לפני כן....
קרא עוד »
יול 20, 2015
עיסוי לתינוקות – כל היתרונות
עיסוי לתינוקות  הוא דרך מצוינת לתינוקות להירגע, להרגיע את החרדה שלהם ולישון טוב יותר. תינוקות...
קרא עוד »
יול 07, 2022