מוצרי קוסמטיקה טבעית

מוצרי קוסמטיקה טבעית

החומרים איתם העור שלנו בא במגע נספגים ומשפיעים על הגוף שלנו לא פחות מהאוכל שאנחנו אוכלים. כמו כל המזון אותו אנחנו אוכלים כך גם מוצרי הקוסמטיקה שנמרח על העור, חודרים בסופו של דבר על מחזור הדם ומטביעים בגופנו את חותמם. בזמן האחרון, חדרה לתודעת הציבור הידיעה שצריך להקפיד בחומרה על המזון אותו אנחנו אוכלים ויחד עם המהפכה, ציבור צרכני הקוסמטיקה מבינים שצריך לדאוג שמוצרי הקוסמטיקה לא יזיקו לנו, כמו באוכל עדיף להשתמש במוצרי קוסמטיקה טבעיים מהאתר https://lamarin.co.il. אז אילו מוצרי קוסמטיקה טבעית ניתן למצוא?

קרם לחות טבעי

נשים הסובלות מעור פנים יבש ומחוספס סובלות מעור שאינו נעים למגע, נראה מבוגר ולרוב סובלות גם מרגישויות וגירויים. על ידי שימוש בקרמי לחות מחומרים טבעיים ניתן לחדש את הלחות של העור ולעודד היווצרות של תאי עור חדשים שישמרו על הלחות לאורך זמן. ניתן למצוא קרמי לחות טבעיים העשויים ממגוון מרכיבים טבעיים. אצות נדירות, מלחי ים ועוד.

סרום וקרמים למטרת מתיחת הפנים

נשים שעור הפנים שלהן הינו בריא, שאינו סובל מפצעי אקנה, שמנוני מידי או בעל צלקות רבות יכולות להשתמש בסרום וקרמים למטרת מתיחת הפנים. מחקרים הוכיחו ששילוב של מרכיבים טבעיים כמו בוץ מעומק הים ואצות מסוימות גורמות לעור הפנים לייצר תאים חדשים, לסלק רעלים מעור הפנים ועוד שלל של תופעות רצויות.

מוצרי ניקיון וטיפוח

נשים בגיל ההתבגרות שרוצות למנוע או לטפל באקנה או נשים בכל גיל שסובלות מפצעים, זיהומים בפנים, עור שמן, נקבוביות רבות, עור שנראה עייף, גירודים ועוד יכולות לאזן את העור, להטיב עם צבעו העור ולהרגיע את האזורים המגורים עד כדי הבראתם. נשים אלו יעשו זאת על ידי שימוש במוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים העשויים מלחי ים ותמציות אצות ים שעברו תהליך מיוחד של מיקרוניזציה בעת חשיפה לאור השמש כך שהן עמידות בפני זיהומים. עור רגיש דורש טיפוח מיוחד על ידי שימוש אך ורק בסבון בפנים עדין בשילוב עם מי פנים, שימוש בקרמים המתאימים ליום ונפרדים ללילה וקרם ייחודי לאזור העיניים הרגיש.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ג'ינג'ר: סגולות ויתרונות בריאותיים
ידוע שמזונות שונים מספקים לגוף רכיבים חיוניים, ואף ישנם מזונות בעלי סגולות שמסייעים לשלל בעיות...
קרא עוד »
יול 07, 2020
צילומי הריון אומנותיים: האם זה מתאים לי?
תקופת ההיריון היא אחת התקופות היותר יפות ומרגשות בחיים של כל אישה וכל זוג בעצם. בדיוק בגלל זה יש מי...
קרא עוד »
דצמ 18, 2020
ההמלצה היומית מאת ג'ק בר-און שרף צמח הפלא למחלות חורף – הסמבוק השחור
סירופ מפרי הסמבוק השחור ידוע ברפואה העממית כמסייע לנשימה ותומך במערכת החיסון. פירות הסמבוק השחור...
קרא עוד »
דצמ 13, 2021