צבעי מאכל – סכנה בריאותית?

צבעי מאכל

המודעות למה שאנחנו מכניסים לפה היא הרבה יותר נרחבת מבעבר. ההבנה היא כי התזונה שלנו משפיעה על הבריאות שלנו בצורה עצומה ועל כן אנחנו צריכים לחשוב עשר פעמים לפני שאנחנו מכניסים משהו לא בריא לפה שלנו. העניין הוא שככל שעולה המודעות לאוכל לא בריא ולסכנות שלו כך גדל הויכוח הם אוכל מסוים הוא בריא או לא והאם כדאי לאכול אותו. כך ניתן לראות מומחים אשר יגידו לכם כי זרעי צ'יה הם מזון על וכי כדאי מאוד לאכול אותם. לעומת זאת מומחים אחרים יגידו לכם הזרעים הללו ממש לא בריאים וכי אין להם כל ערך תזונתי וזוהי רק דוגמא אחת. הויכוח נסוב ביתר שאת על צבעי מאכל וניתן לראות כי יש מומחים הטוענים כך ואחרים טוענים אחרת. אנחנו לא רופאים ולכן לא נקבע בדבר זה אך נגיד לכם כי גם בצבעי מאכל אתם צריכים לחשוב פעמיים לפני שאתם משתמשים בהם.

האם כדאי לי להשתמש בצבעי מאכל בעוגות שלי?

כיום המקום בו משתמשים הכי הרבה בצבעי מאכל זה בעוגות ורבים רוצים להשתמש בצבעים הללו כי הם משפרים בצורה דרמטית את מראה העוגה, ראו באתר http://www.lironbereshit18.co.il. כפי שכבר אמרנו יש היום ויכוח גדול האם הצבעים הללו הם בריאים או לא והאם הם גורמים לנזק. העצה הכי טובה שאנו יכולים לתת לכם בנוגע לצבעי המאכל זה לפנות אל דיאטנית או אל רופא ולשמוע מהם האם כדאי להשתמש בצבעים הללו או שמא זה יהיה צעד לא חכם. זוהי נקודה שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם מחליטים האם להשתמש בצבעים הללו או לא והאם כדאי להכניס אותם לעוגה שלכם.

האם זה משנה מי היצרן של הצבעים?

נקודה נוספת שיש לתת עליה את הדעת היא כי יש הבדל בין צבעי המאכל השונים ולא כולם מזיקים באותה מידה. על כן ניתן לומר כי יש משמעות אדירה לשאלה מיהו היצרן של הצבעים הללו וזוהי נקודה שכדאי לבחון אותה לפני שאתם קונים צבע מאכל זה או אחר בשביל האפייה או הבישול שלכם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם אתה מכור לאלכוהול?
השאלה הראשונה שאדם נשאל כשקיים חשש שמא הוא אלכוהוליסט, זה האם הוא מכור לאלכוהול. השאלה נשאלת כמובן...
קרא עוד »
מאי 20, 2020
מהו אגרן כפייתי
האגרן הכפייתי הוא אדם שמוצא ומביא מהרחוב דברים הביתה ללא אבחנה וללא צורך ממשי. ברוב המקרים הבתים של...
קרא עוד »
יונ 04, 2017
קולונוסקופיה וירטואלית
לא מעט מבוגרים, גברים ונשים, נדרשים לעבור בדיקת קולונוסקופיה וירטואלית. בדיקה אשר מדמה את החלק הפנימי...
קרא עוד »
יול 01, 2017