תרומה לילדים חולי סרטן

איפה ישראלים לומדים רפואה?

אין זמן טוב יותר מעכשיו למתן תרומה לילדים חולי סרטן. אם יש אוכלוסייה שבאמת צריכה את האהבה והתמיכה שלנו תמיד, זה הילדים שלנו, ועוד יותר כאשר מדובר בילדים חולי סרטן. תרומה היא מנהג יהודי חשוב, הנמצא בשורש התרבות שלנו, והעזרה לזולת היא חלק ממי שאנחנו.

עצם העובדה שנפתחים ארגונים לתמיכה בילדים אלו מצביעה על הרצון לעזור. דעו כי הרבה מארגונים אלו נפתחים ע"י הורים אשר איבדו את ילדיהם למחלה הנוראית, ואזרו אומץ לעמוד מול הכאב והשכול ולפגוש מדי יום ביומו את הקושי של הורים אחרים, כדי לתמוך ולעזור גם למשפחות אחרות המלוות את ילדיהם חולי הסרטן עם תרומות, ידע וניסיון.

מה עושים עם הכסף שתרמתי לילדים חולי סרטן?

שלא כמו התרומות למלחמה בסרטן, כאן מדובר לא בלחימה, אלא באהבה. תרומות לילדים חולי סרטן הופכות לפרויקטים של תמיכה ועזרה למשפחות המתמודדות עם המצב הקשה הזה. התמיכה מתפרשת על מגוון תחומים ונושאים, בהתאם לצורך, ומהווה משענת חשובה לאלו הפוגשים בבתי חולים, רופאים, בדיקות, תוצאות, טיפולים והתמודדות נפשית ורגשית עם מחלת הסרטן.

התרומה שלכם הופכת לכלים פרקטיים בשטח, לאמצעים ישירים לתמיכה בילדים חולי סרטן. תרומה זו מתבטאת בתמיכה חברתית, חינוכית ופסיכולוגית, דרך פעילות מתנדבים עשירה, בהנחיית מומחים בכל תחום. העיקרון המנחה הוא שמירה על המוראל הגבוה של ילדים אלו, שבמקום לשחק בגן ובבית הספר, עוברים סדרות של בדיקות וטיפולים, לעיתים קשים מאוד.

תרומה, סרטן וחברה בריאה

תרומה לילדים באופן כללי היא דבר מבורך, ומהווה בסיס לחברה עשירה ובריאה. החברה הישראלית נשענת על אהבה הדדית ועזרה הדדית. עם כל הקושי והתחושה שיכולה להתעורר מול כותרות פופוליסטיות נפוצות, הרי שבישראל אם אדם נופל ברחוב, מיד ניגש לעזור, בטח שכך כאשר מדובר בילד, וכך גם עם תרומה.

הבחירה שלכם לתרום לילדים חולי סרטן היא נקודת אור אל מול הקשיים שהחברה שלנו חווה, אל מול הקשיים שאתם רואים מעל כותרות העיתונים ובחדשות בטלוויזיה. הבחירה שלכם לתרום היא בחירה להאמין שיכול להיות טוב, והיא מביאה ברכה רבה בדיוק במקום בו אנו צריכים אותה הכי הרבה – ההתמודדות של ילדים עם מחלת הסרטן.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סאונה
תמיד חלמתם על סאונה בביתכם הפרטי אך התייחסתם אליה בתור מוצר מותרות שניתן למצוא רק בבתי מלון וצימרים...
קרא עוד »
ינו 06, 2016
איך אפשר לדעת שיש לך אטופיק דרמטיטיס?
כאשר מדברים על אטופיק דרמטיטיס, מדברים למעשה על אסטמה של העור, כן שמעתם נכון, מדברים כאן על תופעה אשר...
קרא עוד »
מרץ 17, 2017
איך לבחור נעלי כדורסל טובות?
ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת נעלי הכדורסל הטובות ביותר בעת ביקור בחנויות ספורט. אלה...
קרא עוד »
אוג 14, 2022