פורמולות טבעיות לבריאות מינית

פורמולות טבעיות לבריאות מינית

אם אתם רוצים לשפר את הבריאות המינית שלכם כמו גם לשפר את מערכות היחסים האינטימיות בחייכם – חשוב שתדעו כי כיום אפשר להיעזר בשלל פורמולות טבעיות עבור בריאות מינית חזקה ושיפור היחסים האינטימיים ולאו דווקא בכדורים בעלי מרכיבים כימיים שעלולים לסכן את הבריאות.

אבל מהן אותן פורמולות ?

הנה כמה מהן:

וידה לגבר – אחת הפורמולות הטבעיות שגם נבדקו מדעית היא פורמולת וידה לגבר וגם לאישה אשר נועדו לעורר את החשק המיני, להעלות את כח האון, לסייע בבעיות פוריות ועוד.

פורמולה זאת מתאימה לגבר וישנה כזאת שמאימה לאישה והיא מעלה את האנרגיה בגוף והיא מיוצרת רק מחומרים טבעיים ומספקת את כל מה שדרוש לגוף על מנת לאזן אותו להחזירו למצב בו התפקוד המיני תקין.

מיץ שקדים – דרך נוספת לשפר את התפקוד המיני היא באמצעות שתיית מיץ שקדים. מיץ שקדים הוא משקה שיסייע לקבלת אנרגיה, הוא מטפל בנדודי שינה כאבי ראש וקיבה עצבנית, הוא מעולה לשיפור הפוריות, לשמירה על הזיכרון, להגברת שריפת השומנים, לשיפור מראה העור וחיזוק מצב הרוח. כיום אפשר להשיג מיץ שקדים בכל מקום כמו בסופרים, פארמים וחנויות טבע.

שימוש בתוספי תזונה – אחת הדרכים שעמם אפשר לשפר את המיניות ואת היחסים האינטימיים היא שימוש בתוספי תזונה. השתמשו בברזל, בויטמין B למיניו בוויטמין K שמלא במרכיבים חיוניים לגוף כאשר כל שלל הוויטמינים יכולים לספק לכם אנרגיה מחודשת איזון הגוף והשלמת חוסרים.

ביצוע ניקוי הגוף – בנוסף למשחות, משקאות, ויטמינים ותוספי תשונה חשוב לבצע ניקוי הגוף על מנת להיפטר מרעלים שעלולים להפריע לגוף בתפקוד מיני. חשוב לבצע ניקוי של פסולת מהגוף על ידי שתיית מיץ ירקות המורכב בג'ינג'ר, סלרי, סלק וגזרים וזאת כדי שתוכלו גם להרוות את הגוף באנרגיה וגם לנקות אותו לאזן אותו- מה שיסייע לתפקוו המיני.

לסיכום, בחרו את המשקה או הטיפול הטבעי המתאים לכם ביותר ותוכלו ליהנות מחיי מין עשירים וטובים יותר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אנשים שזקוקים לעזרה סיעודית – זה המדריך שאתם צריכים לקרוא
אין דבר יותר קשה מאשר לראות את האנשים אשר גידלו אותך ותמכו בך לאורך כל החיים הופכים לסיעודיים. אנחנו...
קרא עוד »
נוב 28, 2018
ריסים
ריתוך ריסים היא טכניקה שניתן להשתמש בה להנחת ריסים מלאכותיים על הריסים הטבעיים. מטרת הטכניקה הזו היא...
קרא עוד »
דצמ 21, 2022
סרום לשיער, כל מה שצריך לדעת
סרום לשיער הוא מוצר טיפוח שיער פופולרי שנועד לספק יתרונות רבים לשיער נשים. זהו טיפול קליל שעוזר לשפר...
קרא עוד »
יונ 26, 2023