החזר על טיפול רפואי בחו"ל

ביטוח רפואי לחו"ל

לפני שאנחנו נוסעים לחו"ל, יש שורה של דברים שאנחנו צריכים לעשות במסגרת ארגון הנסיעה. אחד מהדברים האלה הוא ביטוח נסיעות. מדובר בביטוח שמאפשר לנו לקבל החזר כספי על טיפולים, בדיקות או כל דבר אחר שנעבור בחו"ל, כתוצאה ממחלה, פציעה, חבלה, תאונה או כל סיטואציה שאנחנו עוברים ודורשת טיפול רפואי. הביטוח גם כולל מרכיב שמתייחס לכבודה שלנו במקרה של אובדן או גניבה.

על מנת לקבל החזרים כספיים על טיפולים רפואיים בחו"ל, אזי שעלינו לוודא שאנחנו שומרים את כל הקבלות שאנחנו מקבלים על הטיפולים השונים. אנחנו לא יכולים להציג לחברת הביטוח דרישה לקבל החזר כספי אם אנחנו לא מציגים להם בסיס מסוים לטענה שלנו. הבסיס צריך להיות גם אישור שעברנו טיפול רפואי וכן אישור ששילמנו על הטיפול.

>>> בדקו באתר https://www.buenavidains.com ביטוח רפואי אישי

לכן אנחנו צריכים לשמור כל קבלה על כל תשלום שביצענו, אנחנו חייבים גם לעשות רישום מדויק, מה בדיוק עברנו ומה בדיוק שילמנו. חשוב מאוד לקבל מהרופא מכתב שמסביר את אופי הטיפול והסיבות שבגללן עברנו אותו. המכתב אמור לשמש אותנו הן עבור חברת הביטוח והן במקרה שנידרש להמשך טיפול בארץ.

צריך לומר, החזר על טיפול רפואי בחו"ל ניתן לא רק על הטיפולים עצמם אלא גם מעבר לכך. למשל, אם אנחנו משלמים על מוניות, לינה, אוכל וכדומה, דברים שונים שאנחנו רוכשים בזמן האשפוז ובזמן הטיפולים, גם על כך יש לשמור קבלות במטרה לקבל החזר.

החזר כספי אנחנו נקבל כשנגיע לארץ ונגיש תביעה לחברת הביטוח. התביעה תכלול הסבר מדויק ומפורט מה עברנו ולמה, אילו טיפולים קיבלנו ועל מה הוצאנו את הכסף שלנו. לכל חברת ביטוח יש מסמכים ברורים אותם אנחנו צריכים למלא במטרה להגיש כאשר אנחנו נבקש את ההחזר הכספי.

צריך לומר, ההחזר לא ניתן מיד אלא רק אחרי בירור של חברת הביטוח, במקרים רבים החברה לא תשלם את כל הסכום אלא חלק ממנו על פי מה שסוכם בפוליסה. ככל שנגיש מהר יותר את המסמכים, כך נקבל מהר יותר את ההחזר הכספי שמגיע לנו.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כלבים הם בעלי חיים מושלמים בשביל עזרה לבני אדם?
כל מי שגידל אי פעם בעל חיים מודע כנראה לתוצאות הברוכות שהעובדה הזו הביאה לחייהם. כאשר מדובר בכלב...
קרא עוד »
ספט 26, 2016
ציוד כושר ביתי
אנשים רבים מבינים את החשיבות של קיום פעילות גופנית באופן קבוע ושמירה על כושר. אפשר להגיד שבשנים...
קרא עוד »
דצמ 03, 2022
ויאגרה – משפיע מהר ואפקטיבי לאורך זמן
יש מקרים רבים שבהם גברים לא מרוצים מחיי המין שלהם רק בשל העובדה שהם לא מצליחים להגיע לזקפה מספקת. דעו...
קרא עוד »
אוג 01, 2021