טיפול בדיכאון בעזרת האינטרנט

אלופציה אראטה

דיכאון הוא אחד המצבים הבעייתיים ביותר שיכול לחוות כל אדם. הדיכאון משפיע על כל אורחות החיים של האדם, תפקודו וראיית העולם שלו וגורם לאדם להיות במצב של אין אונים. זו הסיבה שאחד הצעדים החשובים ביותר הוא לפנות אל גורם שיכול להציע טיפול בדיכאון.

מידע נוסף:

my mood

 

 

דיכאון – מהם המאפיינים?

יש מאפיינים רבים לדיכאון וחשוב מאוד שכל אחד שחש במאפיין אחד או יותר לאורך תקופה ארוכה, יתייעץ עם אנשי מקצוע שיציעו לו טיפול בדיכאון בצורה המתאימה ביותר לאופיו ודרגת החומרה שלו. השיטה האמריקנית מגדירה דיכאון בחמישה סימפטומים מסוימים שמופיעים אצל אותו אדם במשך 14 יום לפחות וגורמים לו להיראות, להתנהג ולהרגיש שונה לחלוטין מהמצב הנורמטיבי שלו. אחד מהסימפטומים שמוגדרים כחובה הוא אובדן הנאה, עניין ופעמים רבות מצב רוח עייף ועגמומי. בנוסף, יש אנשים שחווים הפרעות בתיאבון, הפרעות שינה, חרדות, עייפות מתמשכת, אובדן אנרגיה, מחשבות על מוות ועוד.

 

דיכאון- רמות חומרה שונות

חשוב לדעת כי יש מצבים בהם אנו מצויים בתקופה לא פשוטה בחיים או בתקופת מעבר בחיים ולכן אנו חשים בעצבות של כמה ימים או בתופעה אחרת אליה משתייכים הסימפטומים של הדיכאון. דיכאון יכול להיות זמני ויכול להיות מתמשך. יש דרגות חומרה שונות של דיכאון וסוגים שונים. לכן, טיפול בדיכאון תמיד יעשה לאחר אבחון של סוג הדיכאון. כאן, השלב הראשון תמיד יהיה אבחון עצמי של הדיכאון ולאחר מכן טיפול בדיכאון וזאת על ידי אימון נפשי אישי וכן עזרה של פסיכולוג באם מעוניינים. אם מדובר על דיכאון מתמשך , חשוב שפסיכולוג או פסיכיאטר גם כן יאבחן אתכם ויציע לכם טיפול תרופתי וצד בצד טיפול בדיכאון על ידי אימון אישי נפשי.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בפריצת דיסק
אחת הבעיות הנפוצות ביותר שקשורות לגב היא פריצת דיסק. אנשים רבים נאלצים להתמודד עם בעיה זו, בפרט...
קרא עוד »
אוק 19, 2017
טיפול מיני זוגי – איך זה עובד?
שמירה על מערכת יחסים מספקת ומלאת תשוקה דורשת מאמץ, אבל זה לא חייב להרגיש כמו משימה מפרכת. טיפול מיני...
קרא עוד »
יול 11, 2023
קורס עזרה ראשונה – קורס שכל אחד צריך להירשם אליו
אנחנו אף פעם לא נדע מתי זה יגיע אלינו, אנחנו אף פעם לא נדע מתי אנחנו נצטרך להשתמש בכלים ובמידע שיכול...
קרא עוד »
יונ 07, 2020