למה כדאי לעשות יוגה על בסיס קבוע

יוגה

 

אנשים רבים בכל רחבי העולם אימצו את היוגה "אל חיקם" ומתרגלים יוגה על בסיס קבוע במשך שנים ארוכות. מאמר זה יעזור לכם להבין מה היתרון של תרגול קבוע.

תרגול קבוע מוליד לתוצאות

חשוב לקחת בחשבון כי כל דבר שחיובי לגופינו ואותו נתרגל בצורה קבועה יוביל לתוצאות טובות יותר שיחזיקו מעמד לאורך זמן. כלומר, אם החלטתנו כי אנחנו מתחברים אל פילוסופיית היוגה והחלטנו להשתתף במספר שיעורים ואנו חשים כי התרגילים בשיעורים עושים לנו טוב, קרוב לוודאי שתרגול קבוע לא רק שיעזור לנו לזכות בתחושה הטובה הזאת לאורך זמן, אלא גם בבריאות משופרת, גוף חזק ויתרונות רבים בצורה טובה יותר. ככל שאנו מתרגלים יותר, כך הגוף הופך להיות מכונה משומנת טובה יותר ואנחנו הופכים להיות מאושרים יותר.

יוגה על בסיס קבוע לבעיות בריאותיות

פעמים רבות ניתן לשמוע שאנשים שסבלו כל חייהם מכאבי גב או כאבים אחרים בשרירי ומפרקי הגוף, החלו לתרגל יוגה ובמהלך הזמן זכו לתחושת הקלה עצומה.  למעשה, חשוב לדעת כי אורח החיים שרוב האנשים מנהלים כיום (מול המחשב, תזונה לקויה, פעילות גופנית שנעשית בצורה לא נכונה ועוד) לקוי ולכן משפיע בצורה ניכרת על הגוף שלהם ותפקודם. דבר זה יכול לבוא לידי ביטוי בכאבים בחלק התחתון של הגב (אופייני גם לאוכלוסייה המבוגרת) ובעיות נוספות. תרגול יוגה על בסיס קבוע  יוביל להקלה משמעותית של כאבי הגוף ופעמים רבות גם לפתרון הבעיה ממנה סובל אותו אדם.

לסיכום, תרגול יוגה על בסיס קבוע ישפר את התוצאות של התרגול ויוביל את המתרגלים לבריאות טובה יותר הן פיזית והן נפשית. דבר שיבוא לידי ביטוי בהפחתה של כאבי קיימים, שיפור התפקוד של מערכות רבות בגוף, שחרור לחצים, גמישות גדולה יותר של הגוף, יציבות ועוד.

רוצים כבר להתחיל? בקרו באתר של יור יוגה – שיעורי יוגה ברעננה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פילאטיס בנווה גן
פילאטיס בנווה גן יכול להוות את הפתרון המושלם ביותר, עבור כל מי שמעוניין להחזיר את הגוף שלו לאיזון....
קרא עוד »
אוג 01, 2022
עשר טכניקות לגישה למי שתייה נקיים
מים הם מהות החיים, אך מי שתייה נקיים אינם תמיד נגישים בקלות. להלן עשר דרכים שניתן להשתמש בהן כדי להשיג...
קרא עוד »
יול 30, 2023
זה לא גורל להיות אדם שנוחר
יש לא מעט סיבות שעלולות לגרום לזוגיות שלנו לא להתנהל כפי שציפינו, כאשר חלק מהן רגשיות אך חלק מהן יותר...
קרא עוד »
יול 15, 2016