אילו ניתוחים קוסמטיים הינם קלים וכמעט לא נראים?

עיבוי שפתיים

כאשר אנו רוצים להטיב עם המראה החיצוני שלנו, אנחנו מחפשים אחר השינוי שירענן את מראה הפנים, ויקנה לנו עור מתוח ובעל מראה צעיר יותר. עם זאת אנחנו לא תמיד רוצים שהמראה יראה מלאכותי מידי או בובתי, ולשם כך אנו רוצים לבצע שינויים קלים ומינוריים בפנים.

ניתוחים פלסטיים כגון מתיחת פנים, ניתוחי אף, הרמות פנים וכדומה, הם כאלה שמורגשים יותר לאחר קבלת התוצאה, והם אלה שמקנים את המראה הפחות טבעי והבובתי – אבל פרוצדורות מינוריים וקלות הן שמרעננות את הפנים ונחשבות כדאיות יותר.

אז אילו פרוצדורות כמעט ואינן נראות בתחום הקוסמטי?

עיבוי שפתיים – עיבוי שפתיים היא דרך לקבל מראה צעיר וחושני מבלי לעבור פרוצדורות פולשניות, כאשר באמצעות עיבוי שפתיים ניתן ליהנות ממראה טבעי אך אסתטי יותר. את הפרוצדורה הזאת עוברות נשים וגברים שסובלים משפתיים דקות במיוחד, וגם כאלה שהשפתיים שלהם בעלות מבנה סטנדרטי אך רוצים להעניק להם מעט נפח למראה חושני. עיבוי שפתיים עליו להראות טבעי, והוא כזה שנעשה עם הזרקת חומצה היאלרונית אל השפתיים.

הרמת עפעפיים – הרמת עפעפיים הינה פרוצדורה שמתאימה למי שרוצה שסובל מעפעפיים נפולים. המטרה של הרמת עפעפיים היא תיקון אסתטי וסיוע לראייה משום שלעיתים העפעפיים כה נפולות עד שהן חוסמות את הראייה של המטופל. פרוצדורה זאת אינה מאד מורגשת אך היא מאפשרת איכות חיים, מראה פנים צעיר וברור יותר, ובכך היא משפרת רבות את איכות החיים.

הרמת גבות – בניגוד להרמת עפעפיים, הרמת גבות היא דרך להראות נפלא וזאת מבלי שתהיה בעיה רפואית כלשהי. הרמת הגבות יוצרת מראה חושני, צעיר ורענן לפני והיא פופולארית במיוחד אצל נשים והיא כזאת שגם אינה מורגשת כאשר מבצעים אותה, וזאת דרך מתיחה קלה של עור המצח אל קו השיער.

העלמת קמטים – דרך נוספת ליהנות מעור פנים זוהר יותר, היא העלמת קמטים. כיום ניתן להעלים קמטים דרך ביצוע פילינג כימי שבאמצעותו ניתן להעלים ולטשטש את הקמטים בפנים. טיפול נוסף להעלמת קמטים הוא טיפול באמצעות מכשיר IPL שהוא מכשיר שפולט קרינת אור חזקה המסייעת להתבהרות העור וקבלת מראה חלק ורענן.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפריה חוץ גופית
נשים רבות פונות היום לטיפולי הפריה חוץ גופית, על מנת להיכנס להיריון. יש לזכור כי לא כל אחת מצליחה...
קרא עוד »
ינו 29, 2021
מסאג' רפואי
מסאג’ רפואי הוא סוג של עיסוי המשמש לטיפול במצבים רפואיים כגון כאב, דלקת ועוויתות שרירים. זה יכול לשמש...
קרא עוד »
יונ 11, 2022
איך לבחור מנתח פלסטי?
ישנם כמה דרכים שבאמצעותם ניתן לבחור את נמתח הפלסטי טוב ביותר. אנחנו כמובן מתכוונים למנתח ייחודי...
קרא עוד »
אוג 29, 2021