כי מגיע לכם: עזרה בקבלת רישיון לקנאביס רפואי

קנאביס רפואי

כיצד מוציאים רישיון לקאנביס רפואי? ומה עושים אם הבקשות שלכם נדחות על ידי משרד הבריאות? ומה זה בכלל קאנביס רפואי? כל התשובות במאמר הבא:

לפני הכל – מה זה קאנביס רפואי?

קאנביס הוא צמח ממשפחת הצמחים הקאנביים המוכר גם כמריחואנה רפואית. הקאנביס מחולק לפי שני זנים עיקריים ביניהם: 'אינדיקה' ו'סאטיבה' כאשר ההבדלים בין הזנים הם מידת ההשפעה על האדם שצורך אותם, זמן הגידול, והזמן שבו כדאי להשתמש בצמחים.

קאנביס רפואי בישראל

כדי לדעת יותר על קאנביס רפואי, חשוב להבין כי בישראל ישנם יותר מ 100 זנים של צמחים המכילים את החומר המשכך כאבים. חומר זה ידוע בשם THC תוך שבצמח ישנו גם חומר פסכואקטיבי בשם CSD.

בשל היכולת של הצמח לשכך כאבים ואף לסייע בצמצום סימפטומים והתקפות כאב של כאבים כרוניים, הוא הפך לברירה מעולה עבור חולים שלא רוצים להשתמש בתרופות המרשם שהם מקבלים במשך שנים, וגם בקרב כאלה שטיפולים ברפואה הקונבנציונאלית אינה מועילה להם.

אז כיצד ניתן לקבל קאנביס רפואי?

על מנת לקבל אישור רפואי לקנאביס, חשוב בתחילה לפנות לרופא המטפל כדי לקבל המלצה לקאנביס אותה הוא שולח למשרד הבריאות. לאחר שליחת הבקשה, משרד הבריאות מאשר או שולח את המטופל לוועדה רפואית שבה הוועדה מחליטה האם לתת למטופל רישיון לצריכת קאנביס או לא.

חשוב לדעת כי על מנת להגדיל את הסיכוי לקבל מריחואנה המרשם יש לבצע את כל הטיפולים שמציעים לכם ברפואה הקונבנציונלית, וזאת על מנת לנסות להפטר מהכאבים או מהמחלה בצורה הקונבנציונאלית – מה שיכול לכלול גם נטילת תרופות.

בנוסף חשוב להגיע ולבקש אישור לקאנביס מרופא שדעתו על קאנביס רפואי הינה חיובית, ובשל כך תוכלו לקבל המלצה לקאנביס רפואי.

ומה עושים שנתקלים בסירוב?

אם משרד הבריאות דוחה את הבקשה שלכם לקבלת אישור לקאנביס רפואי, חשוב לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בדחיית בקשות מסוג זה וכן בענייני תביעת נכות מעבודה. משרד עורכי הדין יוכל לסייע לכם בערעור על הדחייה ובכך תוכלו לקבל את הטיפול ההולם ביותר למצב שלכם – גם אם הוא כולל טיפול באמצעות פרח הקאנביס.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פלאג אנאלי לא לגייז בלבד
שימוש בפלאג אנאלי זהו לא דבר שמתאים אך ורק לחברי קהילת הלהט״ב. במידה ותרצו בכך, תוכלו לתבל את חיי המין...
קרא עוד »
ינו 22, 2018
ד"ר פישר – לעולם בעקבות השמש
המותג ד"ר פישר הוא שם ידוע והוא שם דבר בתחום מוצרי ההגנה על העור מפני נזקי השמש והקרינה. מוצרי...
קרא עוד »
אוק 26, 2016
שיבושי היגוי
שיבושי היגוי הינם תופעה נפוצה ושכיחה, בהם מתקיימת הגייה משובשת לא תקינה של צליל או מספר צלילים מתוך...
קרא עוד »
מרץ 13, 2016