מי צריך אבקות חלבון

שימוש באבקת חלבון

מהן אבקות החלבון, ממה הן עשויות ומי הם האנשים שזקוקים לאבקות מסוג זה? בהמשך הקריאה תוכלו לגלות עוד על אבקת חלבון ומתי כדאי להתחיל צרוך אותה.

אז מהי אבקת חלבון?

אבקת חלבון היא אבקה עשויה חלבון שתפקידה לרכז כמה שיותר גבינה באבקה. האבקה מטרתה לשמש תחליף לחלב שמכיל רק 80 אחוז חלבון, כאשר באבקה ישנו 100 אחוזי חלבון.

כיצד מייצרים את האבקה?

אבקות חלבון מיוצרות מבידוד של מי הגבינה ודחיסה של כמה שיותר חלבון בתוצר אחד, תוך שאחוזי החלבון בשל הדחיסה הופכים לגבוהים במיוחד.

חשוב לדעת כי בשל הדחיסה והוספת החלבון, לאבקה ישנם ערכים גבוהים של חלבון גם במובן הביולוגי, והיא מכילה חומצות אמינו, סויה, ביצים ומגוון חומרים שנחשבים טובים לגוף האדם ובוני מסת שריר.

עם זאת כאשר אתם צורכים אבקת חלבון חשוב לדעת כי האבקה הינה תוספת תזונתית והיא לא באה על חשבון ארוחות שמכילות מוצרים בוני שרירי כמו: סלמון, טונה, ביצים, גבינה, חזה עוף וכדומה.

מי שרוצה לצרוך אבקה מסוג זה, עליו להתייעץ עם רופא או תזונאית לגבי התאמת האבקה לתפריט היום יומי שלו ולאורך חייו.

אז מי צריך אבקות חלבון?

אבקת חלבון מתאימה לאנשים שרוצים לעלות את מסת השרירי שלהם, לצרוך יותר חלבונים, להתאמן בהרמת משקולות או להעלות במשקל. האבקה מתאימה גם לאלה שאינם יכולים תמיד עקב זמן קצר, לצרוך חלבונים בארוחות שלהם והם זקוקים לחלבון בעיקר כאשר הם עובדים על שרירים באימוני כוח.

אבקת חלבון – האם זה כדאי?

רבים המתאימים לגופם את אבקת החלבון, מספרים כי האבקה כדאית גם כי היא חוסכת זמן, כי היא עוזרת לקבל את החלבונים לגוף במזמן קצר, והיא עוזרת לבנות מסת שריר.

בנוסף, האבקה כיפית לצריכה וזאת משום שכיום ניתן לצרוך אותה בטעמים שונים כמו כמילקשייק שוקולד, וניל, תות ושאר טעמים, והיא יכולה להתלוות כקינוח לארוחה וכמובן לא כתחליף לארוחה אלא כתוספת.

מהיכן יש לרכוש את האבקה?

אבקה סוג זה ניתן לרכוש בפארמים השונים או במחירים מוזלים בחנויות מקוונות שמוכרות אבקת חלבון במחירים אטרקטיביים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בתת מודע
  ההכרה בכך שהתת מודע של האדם יוצר עבורו מציאות חיים, הולכת וצוברת תאוצה אצל לא מעט בני אדם. כיום...
קרא עוד »
יול 04, 2017
מה חשוב לדעת כשמחפשים מוהלים?
אחד מהרגעים הכי מרגשים שאדם יכול לחוות במהלך חייו זה הרגע שבו נולד לו בן בכור. לכן אנחנו יכולים להבין...
קרא עוד »
אפר 30, 2020
איך מייצרים מזרן ויסקו?
מזרני ויסקו, הידועים גם בתור מזרני קצף זיכרון, זכו לפופולריות בזכות יכולתם להתאים את עצמם לצורת הגוף...
קרא עוד »
ספט 14, 2023